تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه Droid Hardware Info: اطلاع از مشخصات سخت افزاری موبایل - زوم اپ

Droid Hardware Info اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید از اطلاعات سخت‌افزاری موبایل خود باخبر شوید.

یکی از مراحلی که اکثر کاربران قبل از خرید یک گوشی تلفن آن را انجام می‌دهند، تحقیق درباره‌ی مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن است که نقش بسزایی نیز در تصمیم‌گیری نهایی کاربر خواهد داشت. موارد مختلفی وجود دارند که آگاهی از آن‌ها در موارد بسیاری کاربردی خواهد بود که از بین آن‌ها می‌توان به پشتیبانی گوشی از OTG اشاره کرد. OTG یا پشتیبانی از اتصال فلش مموری به گوشی همراه یکی از باارزش‌ترین مشخصه‌های یک تلفن همراه به‌حساب می‌آید که خوشبختانه اکثر گوشی‌های جدید به این ویژگی مجهز شده‌اند. مطمئنا کاربرانی که هنگام خرید درباره‌ی این ویژگی تحقیق نکرده‌اند، کنجکاو خواهند بود که از پشتیبانی یا عدم پشتیبانی گوشی خود از این ویژگی باخبر شوند. یا حتی در مواردی که اتصال فلش مموری به گوشی موفقیت‌آمیز نمی‌شود، مشخص نیست که این امر به دلیل پشتیبانی نکردن گوشی از OTG است یا مشکلی برای گوشی پیش آمده است. Droid Hardware Info اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن قادر خواهید بود با مشخصات سخت‌افزاری گوشی خود از جمله پشتیبانی یا پشتیبانی نکردن آن از OTG باخبر شوید.

 

Droid Hardware Info مواردی همچون نام و مدل دستگاه، نسخه‌ی سیستم‌عامل، بیلد نامبر، سایز و رزولوشن صفحه‌نمایش، اطلاعات کامل از پردازنده و قدرت آن و اطلاعات مربوط به GPU را در اختیار شما قرار خواهد داد. به کمک این برنامه می‌توانید مصرف هسته‌های پردازشگر را بررسی و آنالیز کنید و از فضای اشغال‌شده از Ram نیز آگاه شوید. دوربین گوشی هم در این برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مشخصات آن به اطلاع کاربر خواهد رسید. ضمن آنکه سنسورهای گوشی که هر کدام دارای عملکردهای بسیار مهم و باارزشی هستند نیز تحت آنالیز Droid Hardware Info قرار خواهد گرفت و می‌توانید از اطلاعات و سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. این اپلیکیشن تنها ۲ مگابایت حجم دارد و برای اجرا به نسخه‌ی ۳ یا بالاتر اندروید نیاز خواهد داشت. با توجه به آنکه اندروید هم‌اکنون در نسخه‌ی ۷ است، می‌توان مطمئن بود که این برنامه روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی اجرا خواهد شد؛ بنابراین Droid Hardware Info یکی از اپلیکیشن‌های بی‌دردسر در بین رقبای خود محسوب می‌شود که می‌توانید با نصب آن، از اطلاعات مختلفی که در خود جای داده است، استفاده کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

طراحی گویای رابط کاربری ارائه‌ی مشخصات سخت افزاری گوشی ارائه‌ی اطلاعات دقیق و بسیار جزئی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه Droid Hardware Info: اطلاع از مشخصات سخت افزاری موبایل - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..