تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفریح مرگبار بازیگر مشهور هالیوودی + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازیگر معروف و کارگردان پولساز هالیوودی که گویا اخیرا مشکلات خانوادگیش بالا گرفته است این بار برای بهبود حالش سراغ بانجی جامپینگ رفت و در اقدامی خطرناک تصمیم به پریدن از ارتفاع 111 متری کرد، ورزشی هیجانی و نفس گیر که علاقمندان خاص خود را دارد. 

ویل اسمیت 49 ساله با قرار گرفتن روی پل آبشار ویکتوریا در حالی که دوربین کوچکی به خود متصل کرده بود از تمامی لحظات پرشش فیلم گرفته و آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

پس از پرش هیجان انگیز، اسمیت احساس خود را اینگونه توصیف می کند: فوق العاده بود، من 20 سال است که منتظر چنین روزی بودم.

گفتنی است؛ آبشار ویکتوریا به عنوان یکی از عجایب هفت گانه طبیعی و عریض ترین آبشار جهان در منطقه ای بین زیمباوه و زامبیا و بر بالای رودخانه زامبزی در جنوب قاره آفریقا قرار گرفته است.

 

تفریح مرگبار بازیگر هالیوود روی پل + فیلم   تفریح مرگبار بازیگر هالیوود روی پل + فیلم تفریح مرگبار بازیگر هالیوود روی پل + فیلم   تفریح مرگبار بازیگر هالیوود روی پل + فیلم برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفریح مرگبار بازیگر مشهور هالیوودی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..