تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سعید راد به خبر درگذشت علی معلم: دعا می‌کنم شایعه باشد

واکنش سعید راد به خبر درگذشت علی معلم: دعا می‌کنم شایعه باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی معلم منتقد، روزنامه نگار، صاحب امتیاز نشریه دنیای تصویر و تهیه کننده سینما عصر روز دوشنبه 23 اسفند ماه دارفانی را وداع گفت.

راد در واکنش به درگذشت علی معلم گفت: «سینما یتیم شد. سینما یک دوست خوب و باسوادش را از دست داد.»

این بازیگر باسابقه که حال روحی مناسبی نداشت ادامه داد: «نمی توانید تصویر کنید علی معلم چقدر سیال بود، و چقدر دست به خیر. نمی دانم وقتی همسر و فرزندانش را ببینم چه بگویم.»

او با بغض ادامه داد: «باور کنید از گفتن همین چند کلام هم پشیمانم، چرا که معتقدم تا وقتی آدم ها زنده اند باید قدرشان را دانست. هرچند ما قدر یکدیگر را می دانستیم.»

او در پایان گفت: «نمی خواهم مرگ علی معلم را باور کنم، دعا کنید این خبر شایعه باشد.»

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سعید راد به خبر درگذشت علی معلم: دعا می‌کنم شایعه باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..