تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم‌ها علیه روسیه به مدت شش ماه تمدید شد

به گزارش افکارنیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، اتحادیه اروپا روز دوشنبه اعلام کرد تحریم های این اتحادیه علیه اشخاص و شرکت های روسی و منطقه کریمه را به مدت شش ماه یعنی تا 15 سپتامبر تمدید کرد. اتحادیه اروپا این افراد و شرکت ها را به زیر سوال بردن استقلال و تمامیت ارضی اوکراین متهم می کند. 

اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد: «ارزیابی اوضاع، تغییر رژیم تحریم ها را توجیه نمی کند.»­

این تحریم ها در پی الحاق کریمه به روسیه و دخالت این کشور در شرق اوکراین ، در مارس 2014 اتخاذ شد. مشاوران ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعضای پارلمان، مسئولان دفاعی و امنیتی، مسئولان نظامی و جدایی طلبان شرق اوکراین در فهرست افراد تحریم شده قرار دارند. با در نظر گرفتن حذف نام دو فردی که فوت شده اند، این فهرست 150 فرد و 37 شرکت را شامل می شود. این تحریم ممنوعیت ورود به اتحادیه اروپا و مسدود کردن دارایی های آنان را شامل می شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم‌ها علیه روسیه به مدت شش ماه تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..