تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش‌ها برای برگزاری دور جدید مذاکرات آستانه ادامه دارد

وزیر امور خارجه قزاقستان از تلاش ایران، روسیه و ترکیه برای برگزاری دور جدید مذاکرات سوریه خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، غیرت عبدالرحمانوف، وزیر امور خارجه قزاقستان امروز (دوشنبه) اعلام کرد به رغم درخواست معارضان سوری برای تعویق مذاکرات صلح سوریه، سه کشور روسیه، ایران و ترکیه خواستار برپایی دور جدید مذاکرات سوریه در قزاقستان هستند.

عبدالرحمانوف با بیان این مطلب خطاب به نمایندگان پارلمان قزاقستان گفت: ما منتظر کسب تایید دیگر گروه‌های شرکت‌کننده در این نشست هستیم و برخی هیئت‌های مذاکره کننده در حال ورود به آستانه -- پایتخت قزاقستان -- هستند.

گروه‌های معارض سوری هفته گذشته خواهان به تعویق افتادن مذاکرات شدند و اعلام کردند نشست‌های آینده به پایبندی دولت و حامیانش به آتش‌بس 7-20 مارس بستگی دارد.
قرار است سومین دور مذاکرات آستانه 14 و 15 مارس (سه‌شنبه و چهارشنبه) برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش‌ها برای برگزاری دور جدید مذاکرات آستانه ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..