تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور فیلم مستند «A157» در جشنواره بین‌المللی «Movies that Matter» هلند

گروه هنر: فیلم مستند «A157» محصول سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره بین‌المللی«Movies that Matter» كشور هلند به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فیلم مستند «A157» به كارگردانی بهروز نورانی پور و از تولیدات «مركز مستند سوره» وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره بین‌المللی «Movies that Matter» كشور هلند به نمایش در خواهد آمد.

هر ساله حدود 70 فیلم مستند و سینمایی جشنواره بین‌المللی «Movies that Matter» نمایش داده می‌شوند؛ فیلم‌هایی كه غالباً به موضوعات حقوق بشر و عدالت اجتماعی می‌پردازند.

مستند «A157» تاكنون جوایز بسیاری را در داخل كشور از جمله جشنواره فیلم فجر، مقاومت، سینما حقیقت و … كسب كرده و پیش از این جایزه اصلی جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Zeichen der Nach» آلمان، جایزه فیلم منتخب از نگاه تماشاگران جشنواره «Chambéry» فرانسه، جایزه بهترین مستند جشنواره «واچ داكز» لهستان و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم «سینیه دو نویی» فرانسه را نیز از آن خود كرده است.

این فیلم مستند روایتی است از سرگذشت تلخ سه دختر كرد سوری كه مورد تجاوز داعش قرار گرفته‌اند و در شرایطی تكان دهنده زندگی می‌كنند.

جشنواره بین‌المللی «Movies that Matter» از 4 الی 12 فروردین ماه 1396 در شهر لاهه كشور هلند برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور فیلم مستند «A157» در جشنواره بین‌المللی «Movies that Matter» هلند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..