تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی‌های آیت الله سیستانی درباره شیخ عیسی‌قاسم

به گزارش مشرق، شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت الله عیسی قاسم در گفتگوی تلفنی با پایگاه المعلومه از رایزنی های آیت الله سیستانی برای ممانعت از تعدی رژیم بحرین به شیخ عیسی قاسم خبر داد.

وی افزود: مراجع دینی در نجف اشرف در تماس تلفنی با آیت الله عیسی قاسم پس از صدور حکم ظالمانه علیه وی در سلب تابعیت اش، در این باره ابزار نگرانی کرده اند.

الدقاق بیان کرد: مراجع دینی همگی بر ضرورت دفاع از  شیخ عیسی قاسم نماد تشیع در بحرین تاکید کردند.

شایان ذکر است که دستگاه قضایی بحرین قرار است که فردا حکم تبعید شیخ عیسی قاسم را صادر کند. سال گذشته میلادی وزارت کشور بحرین تابعیت شیخ عیسی قاسم را سلب کرد، موضوعی که واکنش های گسترده ای را به دنبال داشت.

از زمان سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، بحرینی ها در محله الدراز که محل سکونت شیخ عیسی قاسم در آن قرار دارد، تحصن کرده اند تا مانع از تعدی نظامیان آل خلیفه به وی شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی‌های آیت الله سیستانی درباره شیخ عیسی‌قاسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..