تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان مصر با آزادی حسنی مبارک موافقت کرد

 به گزارش مشرق به نقل از روزنامه مصری الیوم، منابع مصری گفتند که دادستان کل مصر با آزادی حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر موافقت کرده است.

روزنامه الیوم السابع، نوشت: دادستانی شرق قاهره به ریاست ابراهیم صالح تصمیم به آزادی حسنی مبارک گرفت.

به نوشته این روزنامه، آزادی مبارک بنا بر درخواست «فرید الدیب» وکیل مدافع وی صورت گرفته است که درخواست کرده بود موکلش بعد از گذراندن مدت حبس خود آزاد شود.

فرید الدیب پیشتر درخواست کرده بود مدتی که مبارک در رابطه با قضیه قتل تظاهرات کنندگان (حسنی مبارک در این پرونده تبرئه شد) تحت بازجویی بود را به ۳ سال حبس آن در رابطه با قضیه «قصرهای ریاست جمهوری» اضافه کنند.

الدیب همچنین پیش بینی کرد که مبارک طی دو روز آینده از بیمارستان به منزل خود در منطقه «مصر جدید» منتقل شود.

مدت ۳ سال حبس مبارک در رابطه با موضوع قصرهای ریاست جمهور در مارس به پایان رسیده بود و الدیب درخواست کرد با توجه به پایان یافتن مدت محکومیت، دستور آزادی مبارک صادر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان مصر با آزادی حسنی مبارک موافقت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..