تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تويوتا CHR كه بزودی پيش فروش می شود چه مشخصاتی دارد؟

تويوتا CHR كه بزودی پيش فروش می شود چه مشخصاتی دارد؟

آخرین اخبار ایرتویا در آینده ای نزدیک یکی از جدیدترین خودروهای تویوتا یعنی مدل C-HR را روانه ی بازار ایران خواهد کرد. خودرویی که چه در نمایشگاه خودروی تهران و چه در نمایشگاه خودروی ژنو سر و صدای زیادی برپا کرد و علاقه مندان زیادی در سرتاسر دنیا منتظر چنین خودرویی هستند.
اما به تازگی ایرتویا از مشخصات مدل هایی که قرار است در بازار ایران عرضه شوند نیز پرده برداری کرده که در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی و امکانات تویوتا C-HR.
تويوتا CHR

تويوتا CHR

در ابتدا کار را با مشخصات فنی و پیشرانه های در نظر گرفته شده برای ایران شروع می کنیم. نخستین مدلی که برای بازار ایران در نظر گرفته شده است مدل ۱.۲ لیتری توربوی این خودرو است. این مدل با داشتن پیشرانه ای چهار سیلندر خطی به حجم دقیق ۱۱۹۷ سی سی توانایی تولید ۱۱۵ اسب بخار قدرت در ۵۶۰۰ دور بر دقیقه و ۱۸۵ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه دارد. جعبه دنده ی این مدل نیز از نوع CVT است و انتقال نیرو به هر چهارچرخ خودرو انجام می شود.
موتور بعدی که وارد بازار کشور خواهد شد یک موتور هیبریدی ۱.۸ لیتری چهار سیلندر است که در کنار آن یک موتور برقی ۶۵۰ ولتی قرار داده شده است که می توانند حداکثر قدرت ۱۲۲ اسب بخار را تولید کنند. موتور بنزینی این مدل به تنهایی ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتون متر گشتاور دارد.
تويوتا CHR

تويوتا CHR

این مدل نیز مجهز به یک گیربکس ضریب متغیر است و سیستم چهارچرخ محرک نیز در آن موجود است.
سیستم تعلیق تویوتا C-HR در قسمت جلو از نوع مستقل مک فرسون و در محور عقب از نوع دوبل جناغی است که با این حساب می توان انتظار هندلینگ و پایداری مناسبی را از این خودرو داشت.
تويوتا CHR

تويوتا CHR

این کراس اوور کوچک در بحث ابعاد خارجی دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۳۶۰، ۱۷۹۵ و ۱۵۶۵ میلی متر است. وزن خالص خودرو نیز در صورت داشتن موتور بنزینی توربو معادل ۱۴۶۰ کیلوگرم و در صورت داشتن موتور هیبریدی ۱۴۲۰ کیلوگرم است.
رینگ های اسپرت آلومینیومی نیز که بر روی خودرو سوار شده اند دارای قطر ۱۸ اینچی هستند.
تويوتا CHR

تويوتا CHR

در بخش امکاناتی که در این خودرو وجود دارند می توان به آینه های تاشوی برقی، سانروف برقی، چراغ راهنمای روی آینه ها، سیستم Follow me home، چراغ های روشنایی در روز، چراغ های خودکار، سیستم اتوماتیک تنظیم نور چراغ های جلو، سیستم تنظیم ارتفاع خودکار چراغ های جلو، سنسور باران، گرمکن شیشه ی عقب، فرمان برقی تلسکوپی، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده، صندلی های عقب تاشو، تودوزی چرم، گرم کن صندلی های جلو، تهویه ی صندلی های جلو، آینه ی وسطی الکتروکرومیک، سیستم تهویه ی مطبوع خودکار دوگانه، بلوتوث، نویگیشن، مانیتور ۸ اینچی و سیستم صوتی JBL با ۹ عدد بلندگو اشاره کرد. تويوتا CHR

تويوتا CHR

در خصوص سیستم های ایمنی و کنترلی نیز تویوتا C-HR دارای لیست نسبتا کاملی است که سامانه هایی چون سیستم کنترل خودرو در سربالایی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم اتوماتیک فرود از سراشیبی، کروز کنترل هوشمند، سیستم پیشگیری از تصادف به همراه رادار، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم تشخیص علایم و تابلوهای جاده، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم حرکت بین خطوط، ترمزهای جلو و عقب دیسکی، ترمز خنک شونده در جلو، سیستم ضد بلوکه ی ترمز، ترمز پارک الکترونیکی، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل نوسانات تریلر، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم افزایش دهنده ی قدرت ترمز، سیستم کنترل کشش، دوربین دید عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم پارک هوشمند، سیستم هشدار فشار باد لاستیک، ایربگ راننده، سرنشین جلو، پرده ای جلو و عقب و ایربگ زانویی برای راننده وجود دارند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تويوتا CHR كه بزودی پيش فروش می شود چه مشخصاتی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..