تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین پی ۱۰ هوآوی از دوربین پیکسل گوگل ضعیف تر است + عکس

کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ صحنه معرفی تعدادی اسمارت فون جدید بود. اما یکی از اسمارت فون های قابل توجه که در این کنگره معرفی شد پی ۱۰ کمپانی هوآوی بود. گرچه این محصول در واقع آپدیتی از پی ۹ سال گذشته بود، اما به دلیل برخورداری از پردازنده Kirin 960، نمایشگر ۱۰۸۰p و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی هنوز هم ویژگی هایی متمایزی برای ارایه به همراه دارد. اما جدای از تمامی این ویژگی ها، سیستم دوربین دوال پی ۱۰ آن چیزی است که این اسمارت فون را از سایر اسمارت فون ها متمایز می کند.

به گزارش تک شات، سیستم دوربین های دوال دیگر به عنوان یک ویژگی جدید در حوزه اسمارت فون ها شناخته نمی شوند، اما به نظر می رسد هوآوی سیستمی متفاوت را در این اسمارت فون خود ارایه داده است. حالا کمپانی DxOMark، دوربین دوال ۱۲ مگاپیکسلی هوآوی پی ۱۰ را مورد بررسی قرار داده و امتیاز ۸۷ را به آن اعطا کرده است که دو امتیاز از امتیاز به دست آمده توسط پیکسل گوگل کمتر است.
با این حساب پیکسل و پیکسل اکس ال گوگل همچنان در رتبه بندی DxOMark بهترین دوربین اسمارت فون ها را دارا هستند. امتیاز ۸۷ که توسط پی ۱۰ به دست آمده، آن را در ردیف گلکسی اس ۶ اج پلاس سامسونگ، موتو Z Force Droid موتورولا و اکسپریا XZ سونی قرار می دهد. DxOMark اظهارنظرهای بسیار مثبتی در خصوص دوربین پی ۱۰ ارایه داده و اظهار کرده که این دوربین امکان ثبت تصاویر خوب و توازن مناسب رنگ سفید را در اختیار کاربر قرار می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین پی ۱۰ هوآوی از دوربین پیکسل گوگل ضعیف تر است + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..