تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه ارزشمند بشار اسد به ایران که نخست وزیر اسرائیل را ترساند

رئیس جمهور سوریه

یک پایگاه صهیونیستی مدعی شد که هدف بنیامین نتانیاهو از سفر به مسکو، جلوگیری از اعطای هدیه ارزشمند بشار اسد به ایران بود.

ارسال زمانبندی شده: 

يكشنبه, 22 اسفند, 1395 - 16:22

هدیه ارزشمند بشار اسد به ایران که نخست وزیر اسرائیل را ترساند

به گزارش عمارنامه، تحلیلگر نظامی پایگاه اینترنتی صهیونیستی "واللا" گفت که هدف از سفر  روز پنجشنبه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به مسکو، درخواست کمک از رییس جمهور روسیه برای جلوگیری از اعطای "هدیه ارزشمند" توسط بشار اسد رییس جمهور سوریه به ایران بود.

پایگاه اینترنتی عربی 21 به نقل از امیر بو حبوط گزارش داد، نتانیاهو اطلاعاتی به "ولادیمیر پوتین" داد که در آن ادعا شده بشار اسد به ایران اجازه داده یک "بندر اختصاصی" را در ساحل شمال غرب سوریه احداث نماید.

وی افزود: نتانیاهو برای پوتین تشریح کرد که احداث این بندر تحولی بسیار خطرناک برای اسراییل بوده و باعث تقویت توانمندی ایران خواهد شد.

بو حبوط به نقل از منبعی در ارتش اسراییل گفت: احداث چنین بندری به ایران اجازه خواهد داد برد موشک هایش را در صورت تصمیم تل آویو به بمباران در آینده کوتاه تر سازد و به این شکل، تمام اسراییل در تیر رس موشک هایی خواهد بود که ایران در این بندر مستقر می کند.  

این مقام صهیونیست، هدف از طرح این موضوع برای پوتین را وادار ساختن وی به فشار بر اسد جهت جلوگیری از امضای هر گونه توافق با ایران در این زمینه دانست.

وی گفت که حتی اگر پوتین علیه چنین توافقی اقدام نکند، حداقل هر اقدام نظامی اسراییل علیه این بندر را درک خواهد نمود.

بو حبوط افزود که اسراییل برای مشروعیت بخشیدن به اقدام نظامی علیه این بندر، ادعا می کند که چنین بندری منشأ خطر برای کشورهای عربی نیز خواهد بود.
منبع: فردا

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه ارزشمند بشار اسد به ایران که نخست وزیر اسرائیل را ترساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..