تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم بعدی علیرضا حقیقی مشخص شد

تیم بعدی علیرضا حقیقی مشخص شد

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به تیمی از لیگ حرفه‌ای سوئد پیوست.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا حقیقی که پس از جدایی‌ از تیم ماریتیمو پرتغال بدون تیم بود، به تیم اِی‌اف‌سی اسکیلستونا از لیگ حرفه‌ای سوئد پیوست. حقیقی 28 ساله که دروازه‌بان اول تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 بود، با این تیم سوئدی قراردادی یک‌ساله امضا کرد.

آزاد بوداک، مدیر ورزشی تیم فوتبال اسکیلستونا در این باره گفت: خیلی وقت بود که به دنبال تقویت تیم‌مان در پست دروازه‌بانی بودیم و اکنون گزینه مناسب و خوبی را یافتیم. خوشحالیم که دروازه‌بانی با چنین تجربه‌ای را به خدمت گرفتیم که از اعتماد به نفس و اعتبار بالایی برخوردار است.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم بعدی علیرضا حقیقی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..