تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای یمنی حمله جدید مزدوران را دفع کردند/ ادامه حملات تلافی‌جویانه به مواضع نظامیان سعودی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به‌سمت کوه یام در اطراف بخش نِهم صنعا را دفع کردند.

یک منبع نظامی با بیان اینکه حمله مزدوران چندین ساعت به طول انجامید، گفت: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تلفات جانی سنگینی به مزدوران وارد ساختند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی روزهای گذشته چندین بار حملات مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در منطقه نِهم را دفع کردند.

ستاد تبلیغات جنگ ارتش یمن، صحنه‌های منحصر به فردی از فرار مزدوران منتشر کرده است.

به گزارش المیادین، در پی حملات موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در وادی نمله و کوه صلب در بخش حریب القرامیش، شماری از آنها کشته و یا زخمی شدند.

در این بین جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بارها کوه هیلان و منطقه آل الزایدی در بخش صِراوح در غرب استان مأرب در شمال شرق یمن را چندین بار هدف قرار دادند.

درگیری‌های شدیدی بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران عبدربه منصور هادی در منطقه الزهاری در شمال بخش ساحلی المخا به وقوع پیوست.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی منطقه العمری و پادگان خالدبن الولید در دو بخش ذُباب و مَوزَع در غرب استان تعز را بمباران کردند.

یک منبع نظامی گفت که شماری از نظامیان سعودی در پی حمله موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، پایگاه‌های الضبعه، الهجله، الشبکه، الحُمر و نهوقه در جیزان را هدف قرار دادند. این حملات ساعاتی بعد از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران منصور هادی و نظامیان سعودی در پی حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه‌های الطلعه در نجران صورت گرفت.

یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، دژهای دفاعی نظامیان سعودی در جیزان را گلوله‌باران کردند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای یمنی حمله جدید مزدوران را دفع کردند/ ادامه حملات تلافی‌جویانه به مواضع نظامیان سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..