تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی جالب که از نوزاد و زن در اتاق عمل بعد از زایمان گرفته شد!

سلفی جالب که از نوزاد و زن در اتاق عمل بعد از زایمان گرفته شد!

زن جوان که بار اولش بود زایمان می کرد، پس از عمل سزارین یک عکس سلفی جالب از خودش و نوزادش در این اتاق ثبت کرد.

عکس سلفی جالب بعد از زایمان و تولد نوزاد

زایمان برای مادری که اولین تجربه خود را رقم خواهد زد در کمال خوشحالی ترسناک است ، درد و داروهایی که بایستی در طول زامیان تحمل کرد هر زنی را دچار استرس می کند اما به محض آنکه همه این ها تمام می شود و نوزاد متولد شده به آغوش مادر می رسد کاملا حالات و احساسات تغییر می کند ، به طوری که انگار این زن خوشحال همان زن نگران چند ساعت و دقیقه پیش نیست

بعد زایمان

“تایس دی ماری ” با انتشار عکس سلفی از اولین لحظه ای که نوزادش را در آغوش گرفت خوشحالی خانواده 3 نفره خود را به اشتراک گذاشت.

او در این تصویر هنوز در اتاق عمل و زیر تیغ سزارین است .

عکس سلفی از خانواده 3 نفره در اتاق زایمان

سلفی جالب که از نوزاد و زن در اتاق عمل بعد از زایمان گرفته شد!

  سلفی که درست بعد زایمان در اتاق عمل گرفته شد

13 مارس 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی جالب که از نوزاد و زن در اتاق عمل بعد از زایمان گرفته شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..