تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی «لایو استوری» انیستاگرام لاریجانی فعال می شود/ سنگ تمام فیلسوف برای «شیخ حسن»

وقتی «لایو استوری» انیستاگرام لاریجانی فعال می شود/ سنگ تمام فیلسوف برای «شیخ حسن»

دومین نشست خبری علی لاریجانی در سال 95 بعدظهر امروز در محل مجلس مشروطه با حضور بیش از 200 خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد.

علی خان لاریجانی ملقب به «فیلسوف بهارستان» راس ساعت 14:30 دقیقه در جایگاه سخنران جلسه قرار گرفت.

لاریجانی که هنوز روی صندلی اش جابه جا می شد در ادامه خطاب به حضار رسانه ای با ته خنده ای گفت: فکر می کنم این گزارش رسانه ای ما در امسال آخرین گزارش ما باشد، اگر شما شیطنت نکنید.

البته لاریجانی تلویحا به این نکته اشاره می کرد که ما هستیم هنوز ...

 گوش تا گوش سالن مشروطه عکاسان در حال تردد بودند و دروبین هایی هم از قبل این مراسم را به صورت زنده روی آنتن صدا و سیما می فرستادند.

با این حال عوامل صفحه اینستاگرام لاریجانی هم آرام ننشسته بودند و فردی هم از نشست مذکور با دروبین آخرین سیستمش از نشست مذکور فیلم برداری می کرد تا تصاویر نشست خبری را به صورت «لایو استوری» برروی اینستاگرام لاریجانی بارگذاری کند. 

البته این اظهارات به نقل از فردی که در این مراسم این مسئولیت را برعهده داشت منعکس شد.

با این حال نشست خبری لاریجانی با گزارش وی درباره مصوبات مجلس در ماه های اخیر ادامه داشت تا اینکه فیلسوف بهارستان نیم ساعتی صحبت کرد و البته به نکات مهمی هم درباره مصوبات اخیر مجلس اشاره کرد.

ادامه دارد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی «لایو استوری» انیستاگرام لاریجانی فعال می شود/ سنگ تمام فیلسوف برای «شیخ حسن»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..