تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره کالای ایرانی در فروشگاه‌های شهرما

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محبی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، با اشاره به اینکه فروشگاه‌های شهرما به منظور رفع مایحتاج عمومی شهروندان احداث شده است، گفت: حذف واسطه‌ها و رابطه مستقیم تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تنوع کالا‌ها و افزایش کیفیت کالا‌ها از اهداف سازمان برای راه اندازی این فروشگاه‌ها بوده است.
وی با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در فروشگاه‌های شهرما افزود: حذف کالاهای خارجی از فروشگاه‌های شهرما باعث شده تا شهروندان مایحتاج مورد نیاز خود را از کالاهای داخلی خریداری کنند.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به نظارت‌های مستمر و حضور ناظر مقیم، شهروندان با اطمینان کامل به فروشگاه‌های شهرما مراجعه می‌کنند.
محبی با اشاره به فرا رسیدن سال جدید تاکید کرد: جشنواره کالای ایرانی با ۳۰ درصد تخفیف بر روی کالاهای موجود به جز برنج، روغن، قند و شکر و لبنیات از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ اسفند ماه جاری در تمام فروشگاه‌های شهرما برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه با تاثیرات مخرب کیسه‌های های پلاستیکی بر محیط زیست در فروشگاه‌های شهرما از کیسه‌های زیست تجزیه پذیر استفاده می‌شود.
انتهای پیام//ف. ح.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره کالای ایرانی در فروشگاه‌های شهرما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..