تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزار همایش پرچم‌داران حجاب فاطمی در سراسر کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدتقی فخریان مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: این برنامه همزمان در مشهد و مراکز استان‌ها روز سه‌شنبه ۲۴ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح با مشارکت دفاتر استانی معاونت امداد مستضعفان و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.
وی افزود: این برنامه در مشهد با حضور ۵ هزار نفر از دانش‌آموز دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول از تمامی مدارس مشهد با تجمع در حرم مطهر رضوی و اقامه نماز ظهر به امامت آیت‌الله علم الهدی؛ نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه مشهد مقدس برگزار می‌شود.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: هم‌زمان با مشهد در تمامی مراکز استان‌ها با حضور ائمه محترم جمعه، هدایای چادر از سوی بارگاه قدس رضوی اهدا می‌شود.
گفتنی است؛ برنامه‌های فرهنگی ریحانه در ایام فاطمیه تا میلاد حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) به همت سازمان فرهنگی و مشارکت تمامی نهادهای آستان قدس رضوی با هدف تبیین هویت زن مسلمان مبتنی بر سیره عملی حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) در حال برگزاری است.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزار همایش پرچم‌داران حجاب فاطمی در سراسر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..