تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم بارش باران در واپسین روزهای زمستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدطالب حیدری مدیرکل هواشناسی کردستان گفت:براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی،این بارشها تا روزشنبه هفته آینده به صورت پراکنده دراستان تداوم دارد.

وی افزود: دو هفته اول سال آینده سامانه بارشی کردستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که براساس آن روزهای اول و دوم فروردین‌ سال آینده در معرض عبور سامانه جوی خواهد بود.

حیدری گفت: همچنین به دلیل شکل گیری غباربرروی کشور عراق وجهت مناسب جریانات غربی بخشی از گردوخاک عراقی به نیمه غربی کشور نفوذ خواهدکرد و هوای استان در بعضی از ساعات از کیفیت پایین برخوردار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی کردستان، گفت: بارندگی سال جاری در استان تاکنون 259 میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 59 درصد کاهش داشته‌ است.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم بارش باران در واپسین روزهای زمستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..