تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای بیش از 19 میلیون تومان جهیزیه توسط خیرین طارمی به نوعروسان نیازمند/ برگزاری مانور جهیزیه در سطح شهرستان طارم+تصاویر

ساعت: 15:18 منتشر شده در مورخ: 1395/12/23 شناسه خبر: 1063145

مسئول شعبه خیریه آبشار عاطفه ها در طارم از اهداء بیش از 19 میلیون تومان جهیزیه توسط خیرین شهرستان طارم به نوعروسان نیازمند این شهرستان در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا رفیع پور در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، با اشاره به فعالیت سازمان مردم نهادخیریه آبشار عاطفه ها اظهار داشت: این سازمان دارای یک مرکز در شهر آببر است که مدت 6 ماه از فعالیت آن می گذرد گفتنی است نیازمندان از طریق گروه محقق هر 6 ماه یکبار شناسایی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند همراه با مانور در سطح شهرستان طارم برگزار شد که مسیرهای همراهی مانور آببر، گیلوان و دستجرده بود.

مسئول شعبه خیریه آبشار طارم از اهداء جهیزیه توسط خیرین شهرستان طارم به نوعروسان نیازمند این شهرستان در آستانه سال جدید خبر داد و افزود: در این اقدام خداپسندانه برای 5 تن از نوعروسان نیازمند شهرستان طارم به نیت 5 تن آل عبا(ع) توسط خیرین این شهرستان جهیزیه فراهم شده است.

رفیع پور با اشاره به کمک های جمع آوری شده توسط خیرین در سطح شهرستان طارم اظهار داشت: از این مبالغ بیش از 100 میلیون ریال برای خرید جهیزیه نوعروسان نیازمند، و 50 میلیون ریال سبد مواد غذایی به مهرجویان، 20 میلیون ریال پوشاک با کفش و 20 میلیون ریال کمک های نقدی به مهرجویان شهرستان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای بیش از 19 میلیون تومان جهیزیه توسط خیرین طارمی به نوعروسان نیازمند/ برگزاری مانور جهیزیه در سطح شهرستان طارم+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..