تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتبال بوکان روی هوا

ساعت: 13:39 منتشر شده در مورخ: 1395/12/23 شناسه خبر: 1062899

با تغییر و تحولات انجام گرفته در هیئت فوتبال بوکان و به دنبال آن مخالفت هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی با گزینه انتخابی اداره ورزش و جوانان این شهرستان اکنون فوتبال بوکان روی هوا قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، تنها چند روز بعد از اتمام بازی های سردار بوکان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور و عدم موفقیت این تیم در راه صعود به مرحله دوم خبر تغییر در راس فوتبال بوکان رسانه ای شد.


تغییری که تنها چند روز بعد از اعلام آن، واکنش مسئولان هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی را به دنبال داشت و آنان این اقدام را غیرقانونی دانستند و اعلام کردند که گزینه معرفی شده برای ریاست هیئت فوتبال بوکان را به رسمیت نمی شناسند.

با وجود مخالفت هیئت فوتبال استان رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان بر تصمیم خود تاکید دارد و در گفتگو با خبر نگار کانی پرس عنوان کرد: بنده به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان در این مقطع زمانی این تغییر و تحول را به نفع فوتبال بوکان می دانم و بر تصمیم خود نیز پایبندم.

در قانون انتخاب رئیس هیئت فوتبال شهرستان بر عهده رئیس اداره ورزش و جوانان همان شهر است

احمد نصراللهی بیان کرد:همچنان که در گفتگوی قبلی خود نیز با کانی پرس عنوان کردم رئیس سابق هیئت فوتبال بوکان زحمات زیادی برای فوتبال شهرستان کشید و گام‌های موثری برای این ورزش برداشت ولی بعد از چندین سال تغییر در راس این رشته ورزشی اجتماعی در شهرستان لازم بود.

وی در جواب پرسش خبرنگار کانی پرس در مورد عدم موافقیت هیئت فوتبال استان با گزینه معرفی شده اداره ورزش و جوانان بوکان برای اداره هیئت فوتبال این شهرستان نیز عنوان کرد: ما بر اساس قانون حرکت می کنیم، در قانون انتخاب رئیس هیئت فوتبال شهرستان بر عهده رئیس اداره ورزش و جوانان همان شهر است در حالی که هیئت فوتبال استان تفسیر متفاوتی از این قانون دارد

منصور رسولیان از گزینه های معرفی شده توسط رئیس سابق هیئت فوتبال برای تصدی این پست بود

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در جواب سئوال آیا رئیس سابق هیئت فوتبال بوکان استعفا داده است یا  برکنار شده نیز تصریح کرد: اقای شوکتی تنها چند روز بعد از حضور من در اداره ورزش و جوانان استعفاء خود را شفاهی اعلام کرده بود که بنا به دلایلی در آن هنگام با رفتن وی مخالفت شد ولی بعد از پایان فصل فوتبال در بوکان ایشان منصور رسولیان که از شاگردان خودش بودند را برای این پست معرفی کردند.

وی ادامه داد: طی یک ماه گذشته آقای شوکتی چندین بار نیز با منصور رسولیان دیدار کرد تا ایشان را مقاعد به پذیرفتن این پست کند.

احمد نصرالهی افزود: در نهایت منصور رسولیان که از شاگردان فوتبالی سعید شوکتی است این درخواست را پذیرفت حال  این مهم به علت تفسیر متفاوت هیئت فوتبال استان از این تغییر آنان تا این لحظه با این تصمیم مخالفت کردند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه های بوکان تصریح کرد: با روابطی که رئیس سابق هیئت فوتبال بوکان در استان دارد کار تغییر و تحول در هیئت فوتبال شهرستان به درازا کشیده شده که در این میان خود اقای شوکتی عنوان می کنند ما در طول این چندین سال توانستیم ارتباط بسیار خوبی با هیئت فوتبال استان برقرار کنیم که اکنون با یک سوی تفاهم دارد این رابطه سست می شود  که لازم است با مدارا این قضیه ختم به خیر شود تا رئیس جدید کار خود را شروع نماید.

توانایی های سعید شوکتی بر کسی پوشیده نیست

نصرالهی گفت: توانایی های سعید شوکتی بر کسی پوشیده نیست و بنده باز تاکید دارم که مایل به همکاری با وی ولی در پست های دیگری در هیئت هستیم زیرا بر این نظریم که فوتبال این شهرستان هنوز به سعید شوکتی نیاز دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در باره علل این تغییر و تحول نیز عنوان کرد: مدیریت گذشته هیئت فوتبال از نظر شاخص های مدیریتی چه در سخت افزاری و چه در بحث فنی نتوانسته نمره مثبتی را دریافت کند هر چند باز تاکید می کنم که آنان تلاش خود را انجام دادند ولی تنها بودند.

این مسئول بوکانی تصریح کرد: تنها بودن نه به معنای عامیانه بلکه به علل مختلفی هیچ یک از پیشکسوتان فوتبال در این شهر حاظر به کمک و همراه هیئت فوتبال نبودند و همین امر سبب افت شاخص های مدیریتی در این هیئت شده بود.

منیت ها باعث دوری پیشکسوتان فوتبال از هیئت فوتبال شد

نصرالهی ادامه داد: منیت یکی از مهم ترین عوامل ایجاد این وضعیت در هیئت فوتبال شهرستان بود که سر انجام آن افت فوتبال شهرستان را در سطح استان به همراه داشت.

رئیس ادار ورزش و جوانان شهرستان بوکان عنوان کرد: بر کسی پوشیده نیست که رئیس سابق هیئت فوتبال بوکان با هیئت فوتبال استان رابطه بسیار خوب و نزدیکی داشت و همین مهم می توانست با حضور چندین پیشکسوت خوش نام در هیئت فوتبال شهرستان باعث ارتقاء این رشته محبوب چه از نظر فنی و چه از نظر سخت افزاری شود ولی منیت ها این فرصت را از فوتبال بوکان گرفت.

احمد نصرالهی افزود: بنده بر این باورم که در صورت اتحاد و همبستگی در میان پیشکسوتان و هیئت فوتبال بوکان، فوتبال این شهرستان افق بسیار روشنی خواهد داشت.

از مدیریت جدید برنامه مدون و کار مداوم و سالیانه می خواهم

این عضو هیئت علمی دانشگاهای بوکان گفت: بنده از مدیریت جدید برنامه مدون و کار مداوم و سالیانه می خواهم نه فصلی و بر این عقیده نیز هستم که ورزشکار فصلی هیچگاه نمی تواند موفق باشد.

وی عنوان کرد: برگزاری منظم لیک دسته دو و یک شهرستانی، برگزاری منظم لیگ در مقطع پایه با همکاری اموزش و پرورش، برگزاری لیگ فوتسال در طول سال، کمک و تقویت به تیم بانوان فوتسالیت بوکانی و همچنین اداره اماکن ورزشی وابسته به هیئت فوتبال و کسب درامد برای ارتقاء فوتبال شهرستان از مهم ترین برنامه های هستند که بنده از مدیریت جدید هیئت فوتبال می خواهم کما اینکه برگزاری این برنامه ها را نیز از هیئت گذشته در خواست کرده بودم ولی هیچ کدام عملی نشد.

احمد نصرالهی افزود: با افتتاح و بهره برداری از ورزشگاه خاتم الانبیا بوکان اکنون هیئت فوتبال شهرستان می تواند با فراغ بال بیشتر برنامه های خود را اجرای کند که امید است تمام این اقدامات در نهایت به نفع جوانان و فوتبال شهرستان بوکان باشد.

رئیس ورزش و جوانان بوکان در پایان ادامه داد: ما تمام سعی خود را خواهیم کرد تا هر چه زودتر تکلیف رئیس هیئت فوتبال بوکان مشخص شود و باز تاکید می کنم که فوتبال شهرستان به سعید شوکتی نیاز دارد و امید وارم وی همچنان در فوتبال شهرستان فعال باشد تا بیش از گذشته شاهد درخشش تیم های بوکانی در سطح رقابت های استانی و کشوری باشیم.

با این وضعیت و مخالفت هیئت فوتبال استان با تغییر و تحول در هیئت فوتبال بوکان و تاکید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بر تغییر در آن  هیئت فوتبال بوکان روی هوا قرار داد که امید است با تلاش همه دوست داران و پیشکسوتان فوتبال در این شهر این مهم در نهایت باعث ارتقاء فوتبال در بوکان شود.

انتهای پیام/خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتبال بوکان روی هوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..