تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم شناسایی و ساماندهی استعدادهای ورزشی در مغان

ساعت: 15:32 منتشر شده در مورخ: 1395/12/23 شناسه خبر: 1062536

شناسایی و ساماندهی استعدادها و نخبه‌های ورزشی در شمال استان اردبیل موضوعی است که باید دستگاه‌های ذیربط بیش از پیش به آن اهتمام ورزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، شهرستان گرمی مغان مهد پرورش استعدادهای ورزشی مخصوصا در رشته‌های انفرادی است که درخواست این ورزشکاران تأمین زیرساخت‌های مناسب ورزشی و پرورش ورزشکار از دوران کودکی است.
یکی از ورزشکاران شهرستان گرمی مغان گفت: اگر متولی ورزشی شهرستان می‌خواهد ورزشکاران افتخارات متعددی کسب کنند، به مشکلات و خواسته‌های آن ها بها دهد.
خانزاده افزود: استعدادهای ورزشی نهفته زیادی در منطقه وجود دارد که اگر شرایط و امکانات برای این نخبه‌های ورزشی فراهم شود، می‌توانند برای شهرستان و استان افتخارآفرین باشند.
وی با بیان اینکه قهرمان‌پروری رشته‌های ورزشی به نوع مدیریت دستگاه‌ها بستگی دارد، تصریح کرد: این شهرستان با وجود کمبودهای اساسی در حوزه امکانات و اماکن ورزشی، در بیشتر مسابقات استانی مقام‌های اصلی را کسب می‌کند و این از تلاش خود ورزشکار نشأت می‌گیرد.
این ورزشکار اهل گرمی مغان گفت: در کنار این تلاش وافر اگر دستگاه‌های دولتی هم همتی از خود نشان دهند، طبیعتاً نتیجه کسب افتخارات در رشته‌های قهرمان‌پروری گرمی جور دیگری رقم خواهد خورد.

اهمیت شناسایی استعدادها از درون مدرسه
کارشناس تربیت بدنی در این زمینه گفت: استعدادهای ورزشی باید از درون مدارس و به ویژه در سطوح ابتدایی شناسایی شود.
پاشایی اظهار کرد: شناسایی نخبه‌های ورزشی در سن‌های پایین باعث فرصت کافی برای آمادگی ورزشکار و پرورش استعداد به مرور زمان می‌شود که در نتیجه خروجی مطلوب و مورد نظر به دست خواهد آمد.
وی به ظرفیت‌های بی‌نظیر نیروی انسانی در حوزه ورزشی گرمی مغان اشاره کرد و افزود: عموما این ورزشکاران در شرایطی که کمترین امکانات ورزشی برایشان فراهم بود، به قهرمانی‌های متعدد دست یافتند.
کارشناس تربیت بدنی تصریح کرد: ما اگر ظرفیت‌های بالقوه نیروی انسانی ورزشی به خصوص سنین پایین را به بالفعل تبدیل کنیم، شاهد تحول اساسی در حوزه ورزشی خواهیم شد.

کسب رتبه سوم المپیاد استانی ورزشکاران گرمی
رئیس اداره ورزش و جوانان گرمی مغان در این زمینه گفت: شهرستان گرمی مغان در المپیاد ورزشی استان اردبیل توانست در مجموع پس از اردبیل و پارس‌آباد، مقام سوم را کسب کند.
عزیزی اظهار کرد: تمامی استعدادهای ورزشی از طریق المپیاد ورزشی زیر ۱۴۴ سال شناسایی و نسبت به پرورش آن ها توسط مربیان مجرب اقدام می‌شود.
وی با بیان اینکه گرمی در نسبت مدال به جمعیت در جایگاه دوم استان اردبیل ایستاده است، افزود: المپیاد ورزشی زیر ۱۴۴ سال استان یک موقعیت ویژه برای استعدادیابی است که ما از این طریق نسبت به شناسایی داشته‌های انسانی ورزش شهرستان اقدام کردیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان گرمی مغان بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته جایگاه شهرستان در المپیاد ورزشی از رتبه هشتم به رتبه سوم ارتقاء یافت و برای سال آینده نیز بیش از پیش برنامه مدونی داریم.
وی از کسب ۱۰ طلا در المپیاد ورزشی زیر ۱۴ سال توسط ورزشکاران گرمی مغان خبر داد و گفت: از این شهرستان ۹۹ تیم توسط برادران و ۳ تیم توسط خواهران در المپیاد سال‌جاری شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم شناسایی و ساماندهی استعدادهای ورزشی در مغان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..