تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی 47 کلاس آموزش و پرورش رامیان برای اسکان نوروزی

ساعت: 14:36 منتشر شده در مورخ: 1395/12/23 شناسه خبر: 1063183

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان از آمادگی 47 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، اسداله صادقلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان  در جلسه شورای اداری شهرستان  با اشاره به اینکه مراکز اسکان نوروزی در در سه شهر رامیان، دلند و خان ببین آماده پذیرای مسافران نوروزی است، گفت: در رامیان آموزشگاه شبانه روزی نیکان با 11 کلاس ویژه و آموزشگاه نمونه دولتی ملاصدرا با 8 کلاس نوع «الف» پذیرای مسافران نوروزی است.

وی، آموزشگاه شبانه روزی امام علی(ع) شهر خان ببین با ظرفیت 7 کلاس ویژه و 7 کلاس معمولی و همچنین آموزشگاه طالقانی شهر دلند با 8  کلاس «الف» و حبیب بن مظاهر شیرآباد با 5 کلاس از دیگر مکانهای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان عنوان کرد.

صادقلو، آموزشگاه شهید نصیری روستای رضی از توابع بخش مرکزی شهرستان رامیان را با دو کلاس از اسکانهای ییلاقی در این ایام ذکر کرد.

وی اظهار کرد: رامیان تنها شهرستانی در استان است که به دلیل پراکندگی شهرها با 7 آموزشگاه و 47 کلاس درس و خوابگاه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان تصریح کرد: اماکن شامل طرح اسکان نوروزی از 27 اسفند تا 13 فروردین پذیرای اسکان مسافرین نوروزی است.

شهرستان رامیان در شرق استان گلستان واقع شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی 47 کلاس آموزش و پرورش رامیان برای اسکان نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..