تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوره بعدی ثبت نام عتبات دانشگاهیان بعد از ماه رمضان

محمد رضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما در سال ۹۶ دو دوره ثبت نام و اعزام داریم به طوری که و برنامه ریزی ما این است که در هفدهمین دوره ۲۰ هزار اعزام و در دوره هجدهم ۳۰ هزار دانشگاهی را به عتبات عالیات اعزام کنیم.

وی ادامه داد: به طوری که جمعا ۵۰ هزار نفر که بخشی از آن را عتبات ارزان قیمت تشکیل می دهد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: ثبت نام برای هفدهمین دوره بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شود که دراین دوره دقت بیشتری بر مسائل فرهنگی خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: هدف ما این است که دانشجویان با اهداف قیام حسینی آشنا شوند چون زیارت مقدمه است و هدف ما رسیدن به خود امام حسین(ع) و معرفت بیشتر نسبت به ایشان است.

فقیهی یادآورشد: در عتبات دانشگاهیان زائران تاریخ و نوع اعزام را در دو اولویت انتخاب می کنند و بر اساس آن قرعه کشی می شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوره بعدی ثبت نام عتبات دانشگاهیان بعد از ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..