تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشعل دومین المپیاد ورزشی نوجوانان گلستان به بندرگز رسید

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این مشعل در شهرستان بندرگز توسط منا نوروزیان فر قهرمان آسیا و جهان در رشته کبدی حمل می شود.
محسن مردانی افزود: از شهرستان بندرگز 215 ورزشکار در 9 رشته ورزش دختران و پسران در این المپیاد حضور خواهد داشت.
وی تعداد ورزشکاران سازماندهی شده شهرستان در سال 95را یکهزار و 850 نفر اعلام کرد و افزود: با برآوردهای انجام شده حدود 4 هزار و 500نفر نیز به صورت غیر رسمی در این شهرستان ورزش می کنند.
دومین المپیاد ورزشی نوجوانان گلستان در فروردین و اردیبهشت سال 96 برگزار می شود، مراسم گشایش این دوره 21 فروردین در سالن امام خمینی (ره) گرگان اجرا خواهد شد.
بندرگز با 50 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است.
ش/1648
خبرنگار: شربتی ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشعل دومین المپیاد ورزشی نوجوانان گلستان به بندرگز رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..