تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر وینستون چرچیل درباره موجودات فضایی چه بود؟ +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای بسیاری باور وجود موجوداتی که به جز زمین در هزاران کهکشان یا میلیاردها سیاره دیگر زندگی می کنند بسیار سخت است. بنا به اعتقاد آنها، انسان تنها موجود هوشمند در کائنات است. اما برخی دیگر بر خلاف این عقیده، اعتقاد دارند که احتمال اینکه در جهانی به این عظمت انسان تنها موجود هوشمند در آن باشد بسیار کم است.نظر وینستون چرچیل درباره موجودات فضایی چه بود؟ تصاویر

یکی از این افراد نخست وزیر انگلیس در جنگ جهانی؛ وینستون چرچیل بود. در مقاله ای 11 صفحه ای با عنوان " آیا ما در این جهان تنها هستیم" وی به صراحت از اعتقاد خود به وجود موجودات فضایی سخن به میان آورده است. در این مقاله که مربوط به سال 1939 است چرچیل  نوشته است : با دهها هزار کهکشان موجود در جهان که هر یک دارای صدها میلیون خورشید هستند احتمالا تعدادی زیادی سیاره وجود دارد که از شرایط مشابه زندگی در زمین و وجود حیات برخوردارند. من فکر نمی کنم که ما تنها موجودات دارای تمدن در این جهان پهناور باشیم. به باور من به جز ما، موجودات هوشمند دیگری که دارای تمدن و زندگی هستند در این جهان وجود دارند. "


نظر وینستون چرچیل درباره موجودات فضایی چه بود؟ تصاویر

چرچیل همچنین در این مقاله با پیش بینی پیشرفت های بیشتر بشر در آینده نوشته است: " روزی فرا می رسد که نه تنها ما قادر خواهیم بود تا به نقاط دوردست سفر کنیم بلکه خواهیم توانست به ماه و حتی زهره و مریخ نیز سفر نماییم."

گفتنی است؛ این مقاله که در دهه 80 به موزه ملی چرچیل در شهر " فولتون" در ایالت میزوری آمریکا انتقال داده شده بود سال گذشته پیدا شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر وینستون چرچیل درباره موجودات فضایی چه بود؟ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..