تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جباری: استقلال مستحق‌ترین تیم برای صعود است/ با تماشای تیم منصوریان یاد جوانی‌ام می‌افتم

جباری: استقلال مستحق‌ترین تیم برای صعود است/ با تماشای تیم منصوریان یاد جوانی‌ام می‌افتم

روزنامه خبرورزشی نوشت:

وضعیت استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
از این تیم با فوتبال باطراوتی که بازی می‌کند چیزی جز برد و پیروزی نمی‌توان انتظار داشت. استقلال در بازی آخر نشان داد بازیکنانش تا چه اندازه فوتبالی فکر می‌کنند.

فوتبالی از چه نظر؟
اینکه بازی 90 دقیقه است. هر زمان بازیکن یک تیم به این سطح از درک فوتبال برسد که فوتبال بعد از گل خوردن تمام نمی‌شود و زمانی به پایان می‌رسد که داور سوت آخر را بزند یعنی فوتبالی فکر می‌کند. الان استقلالی‌ها این‌گونه فکر می‌کنند.

به خاطر برد مقابل سایپا این حرف را می‌زنید؟
هم بازی با سایپا و هم بازی‌هایی که در این مدت با سه گل تمام کرده‌اند. بازیکنی که بعد از گلزنی، توپ را به میانه زمین می‌آورد و می‌کارد تا باز هم به حریفش گل بزند از هر گنجی برای سرمربی باارزش‌تر است. الان استقلال یک تیم با انگیزه را به منِ پیشکسوت شناسانده که می‌تواند هر کاری با حریفش بکند. این استقلال مرا به یاد استقلال دوران بازی خودم می‌اندازد. آن زمان هم ما چنین تیمی داشتیم که به یک گل و دو گل قانع نبودیم و اگر هم از حریف عقب می‌ماندیم اینقدر به در و دیوار می‌کوبیدیم تا به گل برسیم.

استقلال می‌تواند لوکوموتیو را شکست بدهد؟
حتماً این اتفاق می‌افتد. این تیم باانگیزه، با تاکتیکی که دارد می‌تواند حریفش را از پیش‌رو بردارد. البته کار، کار آسانی نیست ولی این تیم پردل و جرأت اگر اراده کند لوکوموتیو را هم شکست می‌دهد. استقلال مستحق‌ترین تیم در این گروه برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان است.

41503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جباری: استقلال مستحق‌ترین تیم برای صعود است/ با تماشای تیم منصوریان یاد جوانی‌ام می‌افتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..