تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیندا کیانی و درخواستش از مردم برای چهارشنبه سوری +عکس

تاریخ نشر : دوشنبه 23 اسفند 1395 مشاهده : 47 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

لیندا کیانی صفحه ی اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد.

لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی باریگر سینمای ایران، در ۲۳ شهریور ماه ۱۳۵۹ در شهر آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است و تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده‌است.

فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا آغاز کرد. پس از این دوره، با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش "مهتاب"، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.


وی تا کنون در مجموعه‌های تلویزیونی ساعت شنی، روز حسرت و رستگاران و فیلم سینمایی ناسپاس، به ایفای نقش پرداخته‌است.اخرین اثر وی وضعیت سفید (مجموعه تلویزیونی) به کارگردانی حمید نعمت الله در حال پخش از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران بود که در یکم آذر به پایان رسید است.

چهره ها در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

سام درخشانی مهمان کامبیز دیرباز و لیندا کیانی + عکس

لیندا کیانی و بازیگران زن در کنار رامبد جوان و جناب خان + عکس 

گردش لیندا کیانی و نرگس محمدی در برزیل +عکس

عکس های جدید از لیندا کیانی در نشست مطبوعاتی سریال نفس گرم

سلفی زیبای لیندا کیانی در کنار رامبد جوان و لاله اسکندری در مراسم رونمايى از محصولات جناب خان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیندا کیانی و درخواستش از مردم برای چهارشنبه سوری +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..