تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسر مهناز افشار| توضیحات رییس هلال احمر درباره میزان و مسیر تعیین وثیقه آزادی یاسین رامین +عکس

تاریخ نشر : دوشنبه 23 اسفند 1395 مشاهده : 365 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

همسر مهناز افشار: حدودا دو هفته قبل یاسین رامین همسر مهناز افشار که با شکایت سازمان هلال احمر چندین ماه بازداشت بود با سپردن وثیقه آزاد شد .

مهناز افشار

همسر مهناز افشار

بعد از آزادی همسر مهناز افشار و علاوه بر وجود شایعات در میزان وثیقه آزادی وی سخنگوی قوه قضاییه درباره تخفیف در قرار وثیقه وی گفت.

به گزارش سینماروزان  حالا امیرمحسن ضیایی رییس هلال احمر در نشست خبری طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۹۶، در این باره توضیح داده است.

مهناز افشار

امیرحسین ضیایی در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده یاسین رامین که هلال‌احمر در این زمینه به دلیل تخلفات انجام گرفته در حوزه شرکت رشد از وی شکایت داشت،‌گفت: در حال حاضر این فرد با وثیقه ۸٫۵ میلیارد تومانی آزاد شده و پرونده سیر قضایی را طی می‌کند البته اینکه چقدر وثیقه تعیین شده است برعهده بازپرس بوده و ما نیز پیگیری‌های لازم در ارتباط با این پرونده را انجام داده‌ایم.

کافه سینما

اخبار مرتبط:

همسر مهناز افشار از زندان آزاد شد!

مهناز افشار در سی سی یو| آخرین وضعیت مهناز افشار در گفتگوی ویدیویی با پزشک معالجش +تصاویر و ویدئو

همسر مهناز افشار به جرم کلاه برداری روانه زندان شد+تصاویر

ممنوع‌الخروجی همسر مهناز افشار، برائت جستن پدر یاسین رامین از پسرش، واکنش خود مهناز افشار:«دل‌های‌تان آرام»!

همسر مهناز افشار به دلیل اتهام اختلاس مالی، دلالی دارو و تخلافات گسترده در هلال احمر به دادگاه احضار و ممنوع الخروج شد+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسر مهناز افشار| توضیحات رییس هلال احمر درباره میزان و مسیر تعیین وثیقه آزادی یاسین رامین +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..