تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای مقابله با افتادگی پوست از این راهکارهای طبیعی کمک بگیرید

ورزش یک راه موثر برای جلوگیری از پوست شل و ول است.

افتادگی پوست

عوامل زیادی وجود دارد که منجر به تضعیف پوست می شود. سالمندی، تغییرات وزن، سیگار کشیدن بیش از حد و تخریب های نور خورشید برخی از این عوامل هستند که باعث می شوند پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست دهد. پوست شما نیاز به مراقبت دارد و نگهداری از آن یک چالش مهمی برای شما محسوب می شود.

درمان هایی مانند بوتاکس برای سفت کردن پوست وجود دارد اما این عمل مخاطره آمیز و گران است. خوشبختانه، راه های طبیعی زیادی برای سفت کردن پوست شما وجود دارد.

حال با ما باشید با معرفی ۷ راه طبیعی برای سفت کردن پوست شما:

۱) رژیم غذایی سالم

درست خوردن، اولین قدم برای داشتن پوست سالم است که شامل مصرف رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی است. همچنین مصرف میوه و سبزی مزایای بسیاری برای سلامتی و پوست بدن دارد.

از خوردن غذاهای فراوری شده و شیرین اجتناب کنید. غذاهایی که حاوی سلنیوم معدنی هستند بیشتر در حفظ قابلیت ارتجاعی پوست موثر هستند.

۲) تمرین‌هایی برای صورت

ورزش یک راه موثر برای جلوگیری از پوست شل و ول است. ورزش، گردش خون را افزایش و پوست شما را سخت و مستحکم نگه می دارد.

شما برای سفت کردن افتادگی پوست صورت نیازی به باشگاه ندارید. میتوانید تمرینات صورت را در محل کار یا خانه به خوبی انجام دهید. این تمرینات می تواند در ناحیه چانه، فک و عضلات پایین آن باشد.

۳) سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ دارای خواص قابض (جمع کننده) است، که برای پوست های ضعیف بسیار مناسب است. سفیده تخم مرغ حاوی چربی های هیدرولیکی است، که به تغذیه و نگه داشتن پوست شل کمک میکند.

سفیده تخم مرغ را با یک همزن بصورت یک فوم درآورید و به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه به صورت و گردن خود بمالید. همچنین می توانید یک قاشق غذاخوری ماست ساده را به سفیده تخم مرف اضافه کنید.

۴) موز

یک موز له شده، یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چای خوری روغن زیتون را با هم ترکیب کنید و آن را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی صورت و گردن خود بگذارید. سپس صورت خود را با آب بشویید و خشک کنید.

این ماسک به سفت شدن پوست های شل کمک می کند و درخشش پوست شما را نیز به همراه دارد. همچنین از رطوبت پوست جلوگیری می کند و چربی پوست را نیز تنظیم می کند.

۵) ویتامین ها

تحقیقات نشان می دهد که ویتامین C و E می تواند به سفت شدن پوست صورت و محافظت از آن در مقابل آسیب آفتاب کمک کند. ویتامین C اثرات تخریب های نور خورشید را کاهش می دهد و به بهبود قابلیت ارتجاعی پوست کمک میکند و آن را سفت تر می کند.

همچنین مصرف اسیدهای چرب و روغن دانه کتان می تواند به حفظ قابلیت ارتجاعی پوست کمک کند.

۶) هیدراتاسیون ( آب رسانی )

نوشیدن مقدار زیادی آب سلول های پوست را هیدراته نگه می دارد و می تواند از تضعیف آن جلوگیری کند. خاصیت مرطوب کنندگی روزانه پوست شما سبب محکم شدن و قوی شدن آن می شود. همچنین ماسک صورت و لایه بردار؛ از راههای طبیعی سفت کردن پوست بشمار می رود.

۷) ماساژ با روغن

با یک روغن طبیعی مانند روغن نارگیل یا روغن زیتون؛ صورت و گردن خود را ماساژ دهید. روغن زیتون یک انتخاب خوب که شامل آنتی اکسیدان مانند ویتامین A و E که مزایای ضد پیری دارد.

در یک کاسه، روغن زیتون را گرم کنید و مقداری از آن را بر روی کف دست بریزید و پوست خشک خود را به مدت ۲ دقیقه ماساژ دهید. روزانه قبل از رفتن به رختخواب سعی کنید این کار را تکرار کنید.

پرشین طب

اخبار مرتبط:

افتادگی پوست را با یوگای صورت برطرف نمائید

این میوه ، مانع از شل شدن و افتادگي پوست می شود !

افتادگی پوست را با این میوه ها و سبزیجات درمان کنید

کاشت نخ، روشی موثر برای درمان شلی و افتادگی پوست صورت

افتادگی پوست در یائسگی

راههای جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای مقابله با افتادگی پوست از این راهکارهای طبیعی کمک بگیرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..