تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای سفر با کشتی به دبی که سفری ست رویایی + تصاویر

راهنمای سفر با کشتی به دبی یک سفر رویایی بی نظیر .


راهنمای سفر با کشتی به دبی

اگر اهل گردشگری و سفر باشید حتما تاکنون از وسایلی مانند هواپیما اتوبوس قطار یا اتومبیل شخصی استفاده کرده اید ، ولی کمتر کسی است که برای مسافرت سوار کشتی شده باشد .سفر دبی با کشتی می تواند تجربه خوبی از سفر دریایی باشد.
کشورايران با ۵۸۰۰ كيلومتر نوار ساحلی ، می تواند در زمینه گردشگری و تفریحات دریایی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد .
بسیاری از گردشگران اطلاعات کمی از سفرهای دریایی دارند . این بدان خاطر است که کشورما امکان استفاده از ناوگان دریایی درتمام شهر ها را ندارد. حمل و نقل و گردشگری دریایی در ایران به ندرت استفاده می شود .
در این بین همواره ماجراجویانی وجود دارند که مایلند سفرهای دریایی را نیز تجربه کنند .
بیشترین سفرهای دریایی در جنوب ایران و در مسیر دریایی جزایر قشم ، کیش و هرمزگان می باشد و خط دائمی کشتیرانی تفریحی ، مسافرتی و باری مسیر بندرعباس به دبی - قشم به دبی و بندر لنگه به  دبی به خوبی می تواند برای گردشگرانی که قصد سفر به دبی را دارند مورد استفاده قرار گیرد .

راهنمای سفر با کشتی به دبی که سفری ست رویایی

سفر دبی با کشتی خاطره ای متفاوت 


سفر دبی با کشتی خاطره ای متفاوت را برای گردشگران ایرانی به ارمغان آورده است . هر چند این سفر بیشتر از هواپیما طول می کشد ولی مزایایی نیز دارد . مدت زمان سفر دبی از بندرعباس به دبی با کشتی تندرو از زمان حرکت حدودا 7 تا 8 ساعت می باشد.البته این مدت زمان وابستگی زیادی به شرایط دریا از نظر وزش باد و مواج بودن دریا دارد. سف با کشتی های کند رو مدت زمان بیشتری طول میکشد.

راهنمای سفر با کشتی به دبی که سفری ست رویایی

کاهش هزینه های سفر

علاوه بر تماشای مناظر و موجودات بی نظیر دریایی ، در کاهش هزینه های سفر نیز تاثیر گذار است . قیمت بلیط سفر دبی با کشتی تقریبا نصف هواپیما است و محدودیت حمل بار برای هر نفر در سفرهای هوایی 20 کیلو اما در سفر با کشتی پنجاه کیلواست . پس می توانید بدون دغدغه به خرید بپردازید .
سازمان منطقه آزاد قشم و کشتیرانی والفجرتوافقنامه ای را به امضا رساندند و با مشارکت بخش خصوصی یک فروند کشتی تندرو با تجهیزات کامل به طور دائمی برای سفر دبی با کشتی اختصاص داده شد .
امکانات جابجایی مسافران و گردشگران سفر دبی با کشتی ، از اسکله دبی وجود دارد و پس از رسیدن به دبی به راحتی می توانید به هتل مورد نظرتان بروید .
علاوه بر آن چند شركت كشتيرانی در بخش حمل و نقل توریستی و گردشگری در بنادر جنوبی كشور و بنادر كشورهای حاشيه خليج‌فارس فعال هستند .

تهیه بلیط


می توانید از شهر خودتان و توسط آژانس های مسافرتی بلیت سفر دبی با کشتی را تهیه کنید و یا با سفر به شهرهای ساحلی جنوب خودتان شخصا بلیت را خریداری نمایید .
دفاتر مسافرتی در بندرعباس ، بوشهر، بندرلنگه ، خرمشهرو دبی وجود دارد که مسافران به راحتی و بدون هیچ مشکلی از اين دفاتر بليت خود را تهيه می کنند .
برای ورود به امارات ویزای یک ماهه صادر می شود . اين نوع ويزا معمولا از طريق آژانس‌های مسافرتي تهيه می ‌شود .
با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و شروع سفرهای تفریحی و خانوادگی ، سفر دبی با کشتی تجربه ای متفاوت و دلچسب را با هزینه ای اندک مهیا می کند .

کجارو

اخبار مرتبط:

سفر با کشتی کروز نباید این وسایل را با خود ببرید+تصاویر

مزیت های سفر با کشتی کروز+تصاویر

سفر دور دنیا با کشتی های عجیبی که شبیه به سفینه اند +تصاویر

دانستنیهای مهم برای سفر ایده ال با کشتی

مجری هفت با دو بازیگر مشهور تلویزیون در خانه کشتی + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای سفر با کشتی به دبی که سفری ست رویایی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..