تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مینگ ـ چی کوو پیش‌بینی کرد؛ گوشی Galaxy S8 کم‌تر از گوشی‌های پیشین سامسونگ فروش می‌کند

مینگ ـ چی کوو، تحلیل‌گری است که در پیش‌بینی‌هایی که برای رویدادهای شرکت اپل می‌کند نام و نانی برای خود به هم زده است اما هر از گاهی درباره دیگر موضوعات نیز اظهار نظرهایی می‌کند و نظرات کارشناسانه می‌دهد. برای مثال او به تازگی در گزارشی که برای مؤسسه متبوع خود با نام KGI تدوین کرده مواردی را در خصوص گوشی در راه  Galaxy S8 مطرح کرده است.

پیش از پرداختن به جزییات ذکر این نکته واجد ارزش است که پیش بینی‌های کوو غالب اوقات درست از آب درمی‌آیند؛ حتی اگر همیشه به طور صد در صدی منطبق با اصل اتفاق نباشند. کوو در جدیدترین گزارش خود همه شایعات عنوان شده و نیز مشخصات فنی و ظاهری گوشی Galaxy S8 را در کنار هم قرار داده و از چشم‌اندازی وسیع‌تر به آن نگاه کرده است.

همچنانی که بیشتر شما نیز تاکنون آگاه شده‌اید، سامسونگ در نظر دارد تا دو نمونه از گوشی هوشمند Galaxy S8 را با صفحه نمایش‌های ۵٫۸ و ۶٫۲ اینچی که برخوردار از وضوح WQHD+ یعنی با ۲۹۶۰ در ۲۴۰۰ پیکسل هستند روانه بازار کند و ظاهرا هیچ یک از این دو نسخه قرار نیست تا پنلی تخت داشته باشد و از همین رو این شرکت کرده جنوبی این بار گوشی‌هایی با صفحه نمایش تمام خمیده به دست علاقه‌مندن به محصولات خود می‌رساند.

حال در این میان کوو می‌گوید که سامسونگ گوشی Galaxy S8 مجهز به پردازنده کوالکام را برای فروش در ایالات متحده آمریکا، ژاپن و چین و نسخه مجهز به پردازشگر Exynos را برای عرضه در اروپا و دیگر کشورهای آسیایی در نظر گرفته است.

تحلیل‌گر مؤسسه KGI با اشاره به مقدار رم این گوشی می‌گوید که هم Galaxy S8 و هم S8+ با رم چهار گیگابایت در برخی از کشورها مانند کره جنوبی و چین ارایه می‌شوند و شرکت سامسونگ نسخه‌های با رم شش گیگابایت نیز خواهد ساخت منتها برای ارایه به کاربرانی که به شکل ویژه گوشی Galaxy S8 با رم بالا می‌خواهند.

کوو گریزی هم به دوربین گوشی Galaxy S8 زده است و تاکید می‌کند که این گوشی برخوردار از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با یک لنز در قسمت پشت دستگاه خواهد بود و دوربین دوم که هشت مگاپیکسلی است برای جلو در نظر گفته شده است و شرکت سامسونگ به دلیل ازدیاد هزینه تمام شده گوشی از به کارگیری دوربین دوگانه در گوشی Galaxy S8 منصرف شده است.

در زمینه درگاه‌های ارتباطی نیز علاوه بر درگاه USB Type-C گوشی Galaxy S8 اگر با داک مخصوص عرضه شود می‌تواند حکم یک کامپیوتر تمام عیار را داشته باشد.

اما بر خلاف گزارش‌های گذشته که ادعا می‌کردند سامسونگ مجبور شده است تا آیین معارفه گوشی Galaxy S8 را با تاخیر روز ۲۸ آوریل برگزار کند، کوو معتقد است که این سازنده گوشی موبایل پرچمدار جدید خود را در ۲۱ آوریل برای فروش عرضه خواهد کرد. ضمن این که گوشی Galaxy S8 دست کم در هفت رنگ طلایی، نقره‌ای، مشکی روشن، مشکی مات، آبی، ارغوانی روشن و صورتی به دست مشتریان می‌رساند.

و کلام آخر کوو به بحث فروش گوشی Galaxy S8 برمی‌گردد که از دیدگاه او این گوشی در تعداد ۴۰ تا ۴۵ میلیون دستگاه در خلال سال ۲۰۱۷ توزیع می‌شود که البته چندین میلیون کمتر از تعداد ۵۲ میلیون گوشی Galaxy S7 در سال ۲۰۱۶ است. دلیل این امر می‌تواند ناشی از این حقیقت باشد که گوشی Galaxy S8 به لحاظ زمانی در مقایسه با پیشینیان خود اندکی دیرتر به فروش می‌رود اما با این حال نمی‌توان از این مورد نیز غافل شد که گوشی Galaxy S7 تنها گوشی پرچمدار سامسونگ تا سال ۲۰۱۷ بوده است.

لینک کوتاه:

phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مینگ ـ چی کوو پیش‌بینی کرد؛ گوشی Galaxy S8 کم‌تر از گوشی‌های پیشین سامسونگ فروش می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..