تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فونت فارسی

فونت های سری B

 از جمله فونت های مورد علاقه کاربران برای نوشتن نامه های اداری، پروژه های دانشگاهی و کار در فتوشاپ است. البته اگر تصمیم به طراحی جلدی برای پروژه دانشگاهی خود دارید یا می خواهید نامه اداری خود را با فونتی متفاوت و چشم گیر آغاز کنید پیشنهاد می کنیم سری به فونت های نستعلیق بزنید. در میان فونت های سری B، کاربران بیشترین استفاده را از فونت B Nazanin و B Titr دارند، اما اگر تصمیم دارید نوشته تان غیر رسمی ولی جذاب باشد پیشنهاد می کنیم به سراغ فونت کودک بروید.

فونت یکان

 این فونت برای طراحی کتاب و پوستر کاربرد زیادی دارد همچنین کارهای رسمی متداول که عمومیت بیشتری در بین مردم دارند مانند کارت های اعتباری و کارت های شناسایی همه با این فونت کار می شوند.

 

دانلود فونت B Nazanin 

 • دانلود و مشخصات فایل

 مجموعه فونت سری B
 دانلود نرم افزار ضروری Adobe Flash Player 21.0.0.242
 حجم:.1.07 مگابایت
نوع فایل: rar

فونت نستعلیق 

فونت های نستعلیق شاید برای نوشتن تمام یک نامه مناسب نباشد اما می تواند شروعی جذاب برای متن نامه باشد.

دانلود فونت نستعلیق

 • دانلود و مشخصات فایل

 فونت نستعلیق (نسخه 2)

 دانلود نرم افزار ضروری Adobe Flash Player 21.0.0.242
 حجم:.0.3 مگابایت
نوع فایل: rar

چند نکته جذاب در مورد فونت‌های کامپیوتری 

معمولا فونت های کامپیوتری با استفاده از نرم افزار های fontcreator و یا ilistrator طراحی شده و هر کدام با ظرافت های خاصی خود تمایز ویژه ای بین دیگر فونت ها دارند. اگر در نگاه اول این تفاوت ها به چشمتان نمی خورد کافی است سایز فونت را کمی بیشتر کنید تا تفاوت ها به خوبی آشکار شود.

فونت ها در واقع تثصاویر وکتوری هستند که با فرمت TTF ساخته شده اند، ویژگی خاص تصاویر وکتور در کیفیت بالای آنها هنگام بزرگ شدن است، با بزرگتر شدن تصویر کیفیت آن به هیچ وجه کم نخواهد شد زیرا محاسبات ریاضی باعث شکل گیری آنها شده و در نتیجه برداری هستند،  اما در عوض محدودیت هایی از جمله کم بودن طیف رنگ و بالا بودن حجم را نیز برای کاربر به همراه خواهند داشت.

در پایان یادآور می شویم که در دنیای فونت ها سال طراحی فونت اهمیت بالایی دارد، از طریق سال طراحی یک فونت می توان به درستی ادعای نویسنده در مورد سال نوشته شدن نامه پی برد.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فونت فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..