تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسن روحانی چقدر حقوق میگیرد!؟

تاریخ نشر : دوشنبه 23 اسفند 1395 مشاهده : 23 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

رئیس جمهور 9 میلیون و 500 هزار تومان مشخص شده است.

حسن روحانی چقدر حقوق میگیرد؟

 غلامرضا مصباحی مقدم با اشاره به مصوبه مجلس برای سقف حقوق مدیران گفت: مجمع این مصوبه را رد و نظر شورای نگهبان را تایید کرد وسقف حقوقی که قبلا اعلام شده بود منتفی شد.

 حسن روحانی چقدر حقوق میگیرد؟ <p>

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت مصوبه ای دارد که طبعا آن مصوبه مبنا قرارخواهد گرفت، اظهار داشت: بر اساس مصوبه دولت سقف حقوق مدیران کشور زیر 10 میلیون تومان است که برای رئیس جمهور 9 میلیون و 500 هزار تومان مشخص شده است.

مصباحی مقدم با  تاکید بر اینکه این مصوبه در مورد وزرا و مدیران هم صادق است، بیان داشت: آنچه که مهم است مصوبات هیئت دولت است که باید مبنا قرار بگیرد چون بین مجلس و شورای نگهبان اختلاف وجود داشت.

وی با بیان اینکه حقوق کسانی که در مناطق سخت و محروم خدمت می کنند بر مبنای مصوبه دولت افزایش پیدا خواهد کرد، عنوان کرد: در حال حاضر آنچه که به عنوان برنامه ششم مصوبه مجلس بوده رد شده و آنچه که دولت تصویب کرده اجرا می شود مگر این که بعدها قانون جدید بیاید.

میزان

اخبار مرتبط:

حسن روحانی كاندیدای قطعی اصلاح طلبان شد!

حسن روحانی و لحظه پیاده شدن او از هواپیما در فرودگاه مشهد +تصاویر

حسن روحانی عکسی از جای خالی هاشمی رفسنجانی منتشر کرد!

احمدی‌نژاد و بیانیه سوم او در پاسخ به روحانی

حسن روحانی و ابراز ارادت او به رهبر انقلاب + تصاویر

تورهای نوروز 96 پیشنهادی برای شگفت زده کردن !! تورهای نوروز 96 با همسرتان یک خاطره خوش بسازید !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسن روحانی چقدر حقوق میگیرد!؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..