تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنی که در ۷۲ سالگی برای اولین بار صاحب فرزند شد! + تصاویر

ساعت 24-پس از انتظاری 46 ساله سرانجام زوج هندی موفق به دیدن فرزند خود شدند.

زن و شوهر هندی پس از 46 سال تلاش ناموفق در بچه دار شدن سرانجام سال گذشته با استفاه از روش های نوین پزشکی طعم پدر و مادر شدن را چشیدند، حالا پسر کوچک آنها پدری 79 ساله و مادری 72 ساله دارد.

سال 1970 این زن و شوهر ازدواج خود را ثبت کردند اما سه بار سقط ناموفق زن امید آنها را برای مادر شدن از او گرفت. حالا پس از تولد نوزاد هر چند احساس مادر از دیدن فرزندش قابل وصف نیست اما گویا مادر شدن سخت تر از چیزی بوده که او فکرش را می کرده، فشارخون بالا و درد مفاصل سلامت زن را به خطر انداخته است. نوزاد در لحظه تولد تنها 2 کیلوگرم وزن داشته و به گفته پزشکان تغذیه با شیر مادر و عدم استفاده از غذای کمکی مطمئنا وزن نوزاد را در دراز مدت بصورت طبیعی بالا خواهد برد.

آمران کوچک اما بر خلاف تمام مشکلات پیش رویش نوزادی شاد و بازیگوش است. حالا این پدر و مادر ایمان قلبی دارند که خدا پاسخ دعاهای آنها را داده و نوزاد هدیه ای از جانب خداوند است که خود نگهدار آن خواهد بود.

زنی که در ۷۲ سالگی صاحب فرزند شد

زنی

 زنی که در ۷۲ سالگی صاحب فرزند شد

زنی که در ۷۲ سالگی صاحب فرزند شد
 

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنی که در ۷۲ سالگی برای اولین بار صاحب فرزند شد! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..