تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران فیلم «محمد رسول‌الله» در کربلای معلی

فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» از روز دوشنبه (23 اسفند) در کربلای معلی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سینماخبر، محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نورتابان  درباره اکران فیلم «محمد رسول‌الله» در شهرهای عراق گفت: شهرهای مختلفی از کشور عراق  فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» را به نمایش درآوردند و با توجه به فعالیت گسترده مفتی‌های عربستان برای دیده نشدن فیلم، اما این فیلم با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کرده و توانسته نظر مخاطبان را در شهرهای مختلف عراق به خود جلب کند.

خبرگزاری فارس: اکران فیلم «محمد رسول‌الله» در کربلای معلی

 

وی ادامه داد: اقبال مخاطبان به حدی بود که نمایندگان شرکت پخش کننده در عراق به ایران آمدند و دستگاه نمایش خریداری کردند تا بتوانندفیلم را در شهرهای نجف و کربلا نیز به نمایش گذارند.

صابری درباره زمان اکران فیلم در شهرهای متبرکه نجف و کربلا گفت: از روز دوشنبه 23 اسفندماه فیلم در کربلای معلی به نمایش  درمی‌آید. هفته آینده همزمان با روزهای پایانی سال نیز فیلم در نجف اشرف به نمایش درخواهد آمد.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران فیلم «محمد رسول‌الله» در کربلای معلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..