تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانون‌های مساجد و اداره منابع طبیعی خوزستان تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند

در روز بزرگداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد؛

گروه فرهنگی: مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان با اعلام خبر برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در استان گفت: یکی از برنامه‌های این روز، امضای تفاهم نامه همکاری با اداره‌کل منابع طبیعی در جهت هم‌افزایی توان کانون‌ها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های مردمی جهت حفظ محیط زیست خواهد بود.

حسین براتی، مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان،  اعلام کرد: مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد ساعت 9:30 امروز 22 اسفندماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ارباب‌سلیمانی، مشاور وزیر و دبیر ستاد کانون‌های مساجد کشور و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه منتخبان و فعالان کانون‌های مساجد بر اساس آیین‌نامه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور انتخاب شدند، گفت: در این مراسم از 28 نفر از فعالان کانون‌های مساجد به طور نمادین تقدیر می‌شود و در مجموع 300 نفر مورد تقدیر قرار می‎‌گیرند.

براتی ادامه داد: با توجه به اینکه فرداد سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز نکوداشت و تجلیل از مقام شامخ مادران و همسران شهدا است، به همین مناسبت از خانواده‌های معظم شهدایی که با حوزه کانون‌های مساجد مرتبط بودند، تقدیر خواهد شد.

مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان افزود: در این مراسم از تعدادی از فرماندهان بسیج هر ناحیه، مدیران کانون‌ها، کتابداران و بانوان فعال کالنون‌های مساجد تجلیل خواهد شد.

وی اعلام کرد: در مراسم فردا دو تفاهم‌نامه به صورت نمادین به امضا خواهد رسید که یکی میثاق‌نامه کانون‌های مسجد با بسیج و دیگری با اداره‌کل منابع طبیعی است. با توجه به گستردگی و پراکندگی کانون‌هایی که در استان وجود دارد و جهت هم‌افزایی توان کانون‌ها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های مردمی جهت حفظ محیط زیست این تفاهم‌نامه به امضا می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانون‌های مساجد و اداره منابع طبیعی خوزستان تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..