تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادران و همسران شهدای خوزستان تکریم شدند

گروه اجتماعی: مراسم روز تکریم مادران و همسران شهدا شامگاه 20 اسفندماه با حضور خانواده های شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و طریق الحسین(ع) در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در مراسم روز تکریم مادران و همسران شهدا که شامگاه 21 اسفندماه در حسینیه بقیه الله اهواز برگزار شد، با گرامیداشت روز 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل اظهار کرد: از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز شهید نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه در این مراسم مادران و همسران شهدای اهواز، حمیدیه و رامشیر و تعدادی از استان اصفهان حضور دارند، گفت: شعار امسال روز شهدا «راه شهیدان ادامه دارد» است که مراسم بزرگداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنای خوزستان در این مراسم که با حضور آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حجت‌الاسلام ناصری نژاد رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، سید خلف موسوی شهردار اهواز همراه بود، مداحان به ذکر مصیبت ام‌البنین(س) پرداختند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادران و همسران شهدای خوزستان تکریم شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..