تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال بالاخره بعد از یک هفته تمرین کرد

به گزارش آسمونی، تیم فوتبال استقلال بعد از یک هفته بالاخره تمرین کرد. آبی‌های پایتخت بعد از اینکه روز پنجشنبه جلسه‌ای را با سید رضا افتخاری برگزار کردند، امروز در تمرین استقلال حاضر شدند و بعد از یک ساعت جلسه فنی به کارهای تاکتیکی مشغول شدند.

آخرین باری که استقلالی‌ها به تمرین پرداخته بودند جمعه هفته گذشته بود تا این تیم بعد از یک هفته بالاخره تمرین کند.

استقلالی‌ها خود را برای مصاف با لوکوموتیو تاشکند آماده می‌کنند.

این تمرین بدون غایب برگزار شد و محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع استقلال که در ابتدای فصل با پارگی رباط صلیبی روبه‌رو شده بود هم در آن حاضر شد و به تمرین پرداخت.

البته این بازیکن نمی‌تواند استقلال را تا پایان فصل همراهی کند چرا که آبی‌های پایتخت نام او را از لیست خود خارج کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال بالاخره بعد از یک هفته تمرین کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..