تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال به کمک هوادارانش در این بازی پیروز است !

یکشنبه، 22 اسفند 1395 ساعت 02:102017-03-11ورزشي

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: استقلال با حمایت هوادارانش تیم لوکوموتیو تاشکند را شکست می دهد.

نوشته استقلال به کمک هوادارانش در این بازی پیروز است ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: استقلال با حمایت هوادارانش تیم لوکوموتیو تاشکند را شکست می دهد.

اظهار داشت: بازی سختی خواهد بود.

تمرینات خوبی را در روزهای گذشته انجام داده ایم و خودمان را برای این بازی آماده کردیم تا بتوانیم از اراک با امتیاز به خانه برگردیم.

این مسابقه برای هر دو تیم دشوار است.

وی در مورد شناختش از تفکرات فوتبالی مهدی پاشازاده سرمربی حریف گفت: مهدی چند سالی است که در عرصه مربیگری کار می کند.

او مربی جوانی است که دانش روز هم دارد.

شناخت کافی از تفکراتش داریم و حریف را به خوبی می شناسیم.

فکری در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال" با لوکوموتیو ازبکستان گفت: با توجه به اینکه استقلال در این مسابقه میزبان است قطعا هواداران زیادی به ورزشگاه می آیند و استقلال می تواند با کمک هوادارانش در این بازی پیروز شود و سه امتیاز بازی را بگیرد.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر و آسیا اظهار داشت: استقلال نیم فصل اول لیگ برتر را خوب شروع نکرد اما در نیم فصل دوم خودش را پی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال به کمک هوادارانش در این بازی پیروز است !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..