تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار 300 خانواده داعشی از رقه سوریه

خبرگزاری فرانسه گزارش داد دستکم 300 تن از خانواده های گروه تروریستی داعش از شهر رقه سوریه فرار کردند.

به گزارش بولتن نیوز، به نقل از خبرگزاری فرانسه و به نقل از دیدبان حقوق بشر سوریه، اغلب این افراد از خانواده های فرماندهان گروه تروریستی داعش بودند که در پی پیشروی نیروهای کرد به استان دیرالزور و حومه حماه گریختند.

عناصر فراری داعش با قایق و با عبور از رود فرات به بخش جنوبی این رود رفتند.

نیروهای کرد از سه مسیر عناصر گروه تروریستی داعش را در شهر رقه در محاصره خود در آوردند و تنها راه فرار تروریست ها بخش جنوبی شهر رقه است که در کنار رود فرات واقع شده است.

شهر رقه در جنوب با رود فرات هم مرز است. بنابر اعلام گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه، ائتلاف تحت حمایت آمریکا حملات متعددی را علیه پل های روی این رود انجام داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار 300 خانواده داعشی از رقه سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..