تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدر فرهاد و کبیر در پشت صحنه «شهرزاد ۲»| عکس

فرهنگ > رسانه - مهدی سلطانی بازیگر نقش پدر فرهاد در سریال «شهرزاد» عکسی جدید از خودش به همراه کبیر منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال فصل دوم سریال «شهرزاد» با وجود تمام حواشی همچنان در حال تصویربرداری است تا به گفته عوامل و بازیگرش جدیدترین قسمت آن با کیفیتی خوب در بهار 96 در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

مهدی سلطانی با انتشار عکسی جدید به همراه کودک خردسال قصه کبیر (امید) در صفحه اینستاگرامش خبر از ادامه تصویربرداری این سریال داد.

او در توضیح این عکس نوشته: «همراه با كبير ديوانسالار ( اميد) در پشت صحنه ى فصل دوم شهرزاد، زمستان نود و پنج پ ن ١: گروه سازنده سخت در تلاشند تا قسمت هاى ابتدايى را با كيفيتى مطلوب براى پخش در آخرين ماه بهار آماده سازند پ ن ٢: شباهت ظاهرى من با اين كوچولو كاملا تصادفى است. »

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدر فرهاد و کبیر در پشت صحنه «شهرزاد ۲»| عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..