تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینگونه اعتراضات بازیکنان استقلال عاقبت خوشی ندارد

به گزارش افکارنیوز،

سیدرضا افتخاری در گفت‌و‌گویی درباره شرایط درآمدی باشگاه‌ها استقلال گفت: در حال حاضر فضای جدیدی به وجود آمده و بیشتر مبالغ و درآمدی باشگاه از منابع خصوصی است و چندان نیازی به بودجه عمومی دولت وجود ندارد. اما شکی نیست که ما می‌توانیم هزینه‌ها، پول بازیکنان، اردوها و ... را پرداخت کنیم اما مسئله اصلی ما در پرداخت معوقات و بدهی‌های گذشته است که ما را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: اگر بدهی‌های گذشته نبود الان ما هیچ پول معوقه و بدهی به بازیکنان فعلی نداشتیم اما به خاطر اینکه از باشگاه کسر امتیاز نشود و دچار جریمه‌های دیگر نشویم مجبوریم که این مبالغ را پرداخت کنیم و وقتی هم این بدهی‌ها پرداخت نمی‌شود حساب باشگاه مسدود می‌شود و از حساب باشگاه پول برداشت می‌شود.

افتخاری ادامه داد: در حال حاضر ما بیش از 2 میلیارد تومان را به مطالبات گذشته خود اختصاص دادیم و این همان مبلغی بود که برای پرداخت 10 درصد از مطالبات بازیکنان درنظر گرفته بودیم. در حال حاضر بازیکنان 20 درصد از قراردادهایشان را از ما طلبکار هستند و 40 تا 50 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به این سوال که گفته می‌شود دو بازیکن این تیم از سایر بازیکنان بیشتر پول گرفته‌اند گفت: اعتصابی که در باشگاه رخ داد به خاطر عدم پرداخت 20 درصد از مبالغ دستمزد بازیکنان بود اما اینکه گفته می‌شود 2 بازیکن بیشتر پول گرفته‌اند درست نیست، ما بر اساس فرمول و قراردادی که بازیکنان با باشگاه دارند به آن‌ها پرداخت می‌کنیم و درصدها همه یکسان است و مشخص است که هر بازیکنی که قراردادش بیشتر باشد، مبلغ بیشتر دریافت خواهد کرد. باید بگویم اینگونه اعتراضات عاقبت خوشی ندارد و بازیکنان باید درک کنند که باشگاه دارد تلاش می‌کند تا مشکلات را حل کند.

افتخاری افزود: تیم ما از شرایط روحی خوبی برخوردار است و پس از بازی با ازبکستان باید با این تیم دوباره در ازبکستان بازی کنیم و پس از آن در تهران و یک بازی دیگر خارج از کشور خواهیم داشت.

وی درباره اختلافات در هیات‌مدیره باشگاه استقلال هم عنوان کرد: بعد از اینکه این مسائل در باشگاه بوجود آمد، به سرعت ورود کردم تا مشکلات را ریشه کن کنم، جلسه‌ای هم با وزیر ورزش و جوانان داشتم. امروز هم بحث‌های خوبی در جلسه هیات‌مدیره داشتیم و اعضای هیات مدیره قول دادند به عنوان بازوی مدیرعامل کمک کنند. ما از بازیکنان‌مان می‌خواهیم خویشتن‌دار باشند، مطمئن هستم پس از این روزهای سخت، شرایط باشگاه تغییر می‌کند.

افتخاری در ادامه خاطرنشان کرد: هیات مدیره می‌تواند همراه مدیرعامل باشد و هم می‌تواند نقش تخریب کننده داشته باشد، در حال حاضر هیات‌مدیره همراه است و مشکلی هم وجود ندارد. ما هم مشکلی با زمانی نداریم. یکی از بحث‌هایی که با ایشان داشتیم این بود که به او گفتم از صحبت‌های شما سوء استفاده می‌کنند و ایشان هم تایید کرد و قرار شد دیگر این‌گونه مسائل رخ ندهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینگونه اعتراضات بازیکنان استقلال عاقبت خوشی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..