تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا؛ قرائت گزارش مجلس درباره اقتصاد مقاومتی

کد خبر: ۴۹۶۱۹۳

۲۷  بازدید

گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره اقتصاد مقاومتی فردا در صحن پارلمان قرائت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات مجلس درباره تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تهیه و تدوین شده و فردا (یکشنبه، 22 اسفند) به عنوان دستورکار نخست نمایندگان خانه ملت در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد و قرائت می‌شود.

گزارش مرکز پژوهش‌ها در 2 بخش حوزه تقنین و حوزه نظارت دسته‌بندی شده که در بخش تقنینی به مواردی همچون بودجه‌های سنواتی، قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، قانون نحوه پیگیری تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم‌بخشی از مقررات مالی دولت و طرح‌ها و لوایح در دستور و همچنین در حوزه نظارت این گزارش نیز به گزارش‌های پشتیبان تقنین و گزارش‌های پشتیبان نظارت، پرداخته شده است.

همچنین در بخشی از گزارش مرکز پژوهش‌ها به مواد برنامه ششم توسعه و بندهای متناظر آن در اقتصاد مقاومتی اشاره شده است.

پیشتر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به سمنان از قرائت گزارش مجلس درباره اقتصاد مقاومتی در آینده نزدیک در صحن پارلمان خبر داده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا؛ قرائت گزارش مجلس درباره اقتصاد مقاومتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..