تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش کارتونیست سنندجی در چهاردهمین جشنواره تصویر سال

گروه فرهنگی: صدف گلشنی کارتونیست 15 ساله سنندجی عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان موفق به کسب مقام دوم بخش کاریکاتور چهاردهمین دوره جشنواره تصویر سال شد.

امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: در چهاردهمین جشن سالانه «تصویر سال» آثار تصویری هنرمندان ایرانی در بخش‌های عکس، کاریکاتور، گرافیک (پوستر) و فیلم مورد قضاوت برجسته‌ترین داوران ایران قرار گرفته و در بخش کاریکاتور دیپلم افتخار این جشنواره با داوری اساتید کامبیز درم بخش، بزرگمهر حسین‌پور و حسن کریم‌زاده،  به واسطه کسب عنوان دوم به هنرمند نوجوان سنندجی عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری کردستان « صدف گلشنی » اهدا شد.

وی افزود: در چهاردهمین جشن تصویر سال در بخش کاریکاتور سعید شعبانی موفق به کسب جایزه بزرگ و تندیس جشنواره شد و عارف نیازی هنرمند کرمانشاهی و صدف گلشنی هنرمند سنندجی موفق به کسب عناوین اول و دوم این جشنواره شدند.

مرادی یادآور شد: صدف گلشنی متولد 1380 شهر سنندج است که تاکنون در چندین جشنواره کشوری همچون جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، جشنواره شمسه تهران، جشنواره منابع طبیعی و... موفق به کسب عناوین برتر شده است.

یادآور می‌شود؛ پیش از این نیز محمد سامان صولی و پروین محمدی از اعضای خانه کاریکاتور حوزه هنری کردستان موفق به کسب عناوین برتر جشنواره تصویر سال شده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش کارتونیست سنندجی در چهاردهمین جشنواره تصویر سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..