تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۰ استان کشور

سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای از بارش باران و آبگرفتگی معابر ۱۰ استان کشور طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز : سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای از بارش باران و آبگرفتگی معابر ۱۰ استان کشور طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان هواشناسی کشور عصر امروز شنبه در اخطاریه شماره 83 خود از آبگرفتگی معابر و بارشهای باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: از امروز تا ظهر فردا در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، جنوب ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، جنوب آذربایجان غربی و جنوب آذربایجان شرقی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور می‌افزاید: همچنین با توجه به افزایش نسبی دمای هوا طی روزهای اخیر و با  بارش باران طی مدت یاد شده پتانسیل ذوب برف در مناطق کوهستانی افزاش یافته و انتظار می‌رود سبب تقویت روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها به ویژه در کردستان، کرمانشاه، لرستان، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، زنجان، همدان، قزوین، البرز و تهران شود.

از این رو توصیه می‌شود برای جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم به‌کار گرفته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۰ استان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..