تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواست خدا اين بود كه من از استقلال جدا نشوم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرشید باقری پس از 24 هفته اولین گلش را برای استقلال به ثمر رساند. گلی زیبا با ضربه چرخشی سر كه در نهایت همراه با گل لئوناردو پادوانی باعث پیروزی استقلال مقابل سایپا و كسب 3 امتیاز حساس شد.

 

اظهارات باقری را در ادامه می خوانید:

 

* بازي با سایپا چطور بود؟

- بازي سنگيني بود. خب همه مي‌دانند كه ما قبل از اين بازي تمرين فوتبالي روي چمن نداشتيم و كار با توپ نكرده بوديم. هر چه بود برنامه‌هاي گذشته و تمرينات قبلي بود كه بچه‌ها انجام داده بودند و از اين حيث ما فقط شب بازي و روي آناليز كادر فني از سايپا براي اين بازي آماده شديم.

 

* با اين شرايط فكر مي‌كردي برنده شويد؟

- خيلي اميدوار بوديم. خب فارغ از هر اتفاقي كه تا قبل از بازي براي تيم و كادر فني رخ داده بود همه ما دوست داشتيم اول به خاطر هواداران و بعد استقلال، بازي را با برد تمام كنيم؛ هر چند كه با مشكلات زيادي هم مواجه باشيم. با اين همه ما براي كسب سه امتياز رفته بوديم و حتم داشتيم كه بايد اين اتفاق بيفتد.

 

* بعد از گل مساوي خيلي اميدوارانه حمله مي‌كرديد؟

- خب اين به خاطر همان ذهنيتي است كه داشتيم و مي‌خواستيم براي دل هواداران و خودمان بازي را با برد تمام كنيم. به هر حال همه اعضاي اين تيم براي اعتبار و آبروي خودشان هم كه شده دوست ندارند به حريفان امتياز بدهند. از كورس در جدول هم نبايد عقب مي‌افتاديم.

 

* درباره گل خودت حرفي نمي‌زني؟

- قبل از بازي وقتي بچه‌ها فهميدند فيكس هستم به من گفتند "فرشيد امروز گل مي‌زني!" و وقتي گل زدم همه به من همين را مي‌گفتند.

 

* اين اولين گلت با لباس استقلال بود. از زدنش چه حسي داشتي؟

- من بايد براي اين گل از كادر فني و همه بچه‌هاي تيم تشكر كنم. اين را هم بگويم بعد از گل بيشتر از اينكه براي خودم خوشحال باشم براي هم‌تيمي‌ها و مربيان تيم خوشحال بودم چون مي‌ديدم كه چقدر از من خوشحال‌ترند.

 

* روي هوا چرخش زيبايي به سرت دادي. درباره گلزني‌ات توضيح مي‌دهي؟

- سانتر عالي و بي‌نقص ابراهيمي كمكم كرد البته خواست خدا بود كه آن لحظه آن گل را بزنم.

 

* شادي خاصي هم نداشتي!

- خب چون من زياد گل نمي‌زنم و اصولاً گلزن نيستم، به اين خاطر به اين مسائل هم فكر نمي‌كنم.

 

* يادت هست يكي، دو ماه پيش درخواست جدايي از استقلال را داده بودي؟

- خب آن زمان كادر فني هم اين اجازه را به من داد. جباروف و آندو در آستانه حضور در استقلال بودند و من هم در آن شرايط بايد مي‌رفتم تا در تيمي باشم كه بازي كنم.

 

* الان كه نرفتي خوشحالي؟

- من به قسمت خيلي اعتقاد دارم و مطمئن هستم خواست خدا اين بود كه من از استقلال جدا نشوم. ان‌شاءالله بتوانم باز هم براي اين تيم مؤثر باشم.

 

* بازي با لوكوموتيو را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟

- قطعاً بازي آساني در پيش نداريم و كار دشوار است. ازبك‌ها فيزيكي و تاكتيكي هستند و قطعاً كادر فني با آناليز دقيقي كه هميشه از حريفان انجام مي‌دهند روي ضد تاكتيك‌ها براي اين ديدار برنامه خواهند داشت.

 

* فكر مي‌كني استقلال از گروهش صعود ‌كند؟

- حتماً صعود مي‌كنيم. ما در بازي با الاهلي هم نبايد شكست مي‌خورديم. البته اميدوارم در اين بازي هم مثل ديدار با السد هواداران‌مان به آزادي بيايند.

 

* چرا طرفداران‌تان در اين هفته‌ها استقبال چنداني از بازي‌هاي خانگي استقلال نمي‌كنند؟

- طرفداران استقلال هر زمان لازم بوده خودشان را ثابت كرده‌اند و حتم دارم در بازي با لوكوموتيو كه جنبه ملي دارد هم به آزادي خواهند آمد.

خبر ورزشی

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواست خدا اين بود كه من از استقلال جدا نشوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..