تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تروریسم، نگرانی اصلی گردشگری در جهان

نتایج یک نظرسنجی جهانی حاکی از آن است که ترس از #تروریسم همچنان در صدر نگرانی های گردشگران در سطح جهان قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از یورونیوز، کمپانی «Travelzoo» وابسته به بزرگ ترین نمایشگاه تجاری گردشگری جهان در برلین (ITB berlin) بر اساس یک نظرسنجی از گردشگران در بازارهای عمده چون اروپا، ژاپن، آفریقای جنوبی، هند و آمریکای شمالی اعلام کرد که مساله تروریسم همچنان نگرانی اصلی گردشگران در جهان است.

امسال در نمایشگاه تجاری گردشگری جهان در برلین، موضوع ناامنی و عدم ثبات سیاسی در مقاصد گردشگری در کانون توجهات قرار دارد و در حالی که بسیاری از کشورها از این بابت با زیان های میلیارد دلاری دست گریبان شده اند، اما ارزش قراردادهایی که در دوره کنونی نمایشگاه منعقد شده به هفت میلیارد دلار رسیده است.

کشورهای نوظهور در گردشگری در تلاش هستند از شرایط نابسامان و نگرانی های امنیتی در مقاصدی چون ترکیه به بهترین شکل ممکن استفاده کنند، ترکیه که در پیش از این سالانه از 35 میلیون گردشگر میزربانی می کرد اما سال گذشته این رقم 10 میلیون کاهش یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تروریسم، نگرانی اصلی گردشگری در جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..