تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از این پس می توانید فایل های GIF را در اپلیکیشن VSCO ثبت و ویرایش کنید

از این پس می توانید فایل های GIF را در اپلیکیشن VSCO ثبت و ویرایش کنید

گر علاقه مند به عکاسی هستید و آن را به صورت حرفه ای دنبال می کنید، حتماً اپلیکیشن عکاسی معروف VSCO را می شناسید. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

این روزها محبوبیت فایل های GIF که همان عکس های متحرک یا ویدیوهای کوتاه بی صدا هستند، بسیار زیاد شده است. این در حالیست که مفهوم GIF به هیچ عنوان تازه نیست و شاید علت محبوبیت کنونی آن، وجود اپلیکیشن های پیام رسان و تنوع زیاد اموجی ها و گیف ها در مکالمات باشد.

اما اپلیکیشن VSCO نیز پیش تر برنامه ای جداگانه برای این نوع فایل ها به علاقه مندان معرفی کرده است. اپلیکیشنی موسوم به DSCO که کاربران می توانند به راحتی با آن فایل GIF بسازند. اما اکنون این اپلیکیشن امکان ساخت و ویرایش GIF را درون خود اضافه کرده تا دیگر نیازی به استفاده از برنامه ای جداگانه نباشد. قطعاً نام VSCO برای بیشتر افراد آشناتر از DSCO است؛ در نتیجه احتمالاً علت انتخاب این کمپانی برای آوردن قابلیت GIF سازی به اپلیکیشن اصلی همین است.

برطبق اعلامیه رسمی VSCO، اکنون کاربران می توانند با استفاده از این اپلیکیشن در iOS، فایل های GIF بسازند و آن ها را که به نوعی همان DSCO محسوب می شوند با دیگران به اشتراک بگذارند. به گفته شرکت VSCO، این تصاویر متحرک، روشی خلاقانه و جالب برای به اشتراک گذاری لحظات زندگی شما هستند. شما می توانید با رفتن به بخش DSCO، در لحظه با دوربینی که درون اپلیکیشن قرار دارد، تصویر متحرک مورد نظرتان را ثبت کنید و آن را در صورت نیاز ویرایش کنید.

ضمناً این امکان نیز برای افراد وجود دارد که فایل GIF خودشان را در دستگاه ذخیره کنند یا از طریق خود اپلیکیشن آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از این پس می توانید فایل های GIF را در اپلیکیشن VSCO ثبت و ویرایش کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..