تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نایب قهرمان مسابقات بین المللی جام فجر: حضور وزنه برداران خارجی سطح ورزشکاران داخلی را ارتقا می دهد

محسن نکیسایی عصرشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه برگزاری رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر در اهواز اظهار کرد: سطح کیفی رقابت ها نسبت به سال گذشته بالاتر بوده و رقابت بین شرکت کنندگان نزدیکتر بود.
وی افزود: این جام برای دومین بار است که در ایران برگزار می شود و تجربه خوبی برای وزنه برداران جوان کشور و بخصوص خوزستان به همراه دارد.
این وزنه بردار خوزستانی و نایب قهرمان مسابقات بین المللی جام فجر ادامه داد: در این مسابقات وزنه برداران مطرحی از سراسر جهان حضور یافته و در اوزان مختلف شاهد رقابت های نزدیک و جدابی هستیم.
وی بیان کرد: در دسته 56 کیلوگرم چهار وزنه بردار باهم به رقابت پرداختند که رقابت بین آن ها بسیار حساس بود که خوشبختانه موفق شدم با ثبت وزنه 218 کیلوگرمی در مجموع یک ضرب و دو ضرب به مقام دوم این وزن دست یابم.
نکیسایی تصریح کرد: در این وزن دو وزنه بردار از ایران و دو وزنه بردار از آذربایجانی و ترکیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی اظهار کرد: خوزستان در این رشته دارای ظرفیت بالایی است که در صورت حمایت بیشتر می توانند در سطوح جهانی افتخارات بیشتری را برای این استان و کشورمان به ارمغان بیاورند.
دومین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر باحضور 14 کشور خارجی از روز جمعه با حضور 97 وزنه بردار در شهرک نفت اهواز آغاز و تا 22 اسفندماه ادامه دارد.
7152/6064
خبرنگار:محمدرضاخبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نایب قهرمان مسابقات بین المللی جام فجر: حضور وزنه برداران خارجی سطح ورزشکاران داخلی را ارتقا می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..