تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر جلیلی درباره در جلویی و پشتی بانک ها

کد خبر: ۴۹۶۱۵۹

۲۳۶  بازدید

جلیلی گفت: اگر بانک‌ها و ادارات یک درب برای مردم و یک درب پشتی برای بقیه داشته باشند با وجود درب پشتی درب اصلی بانک بر روی هزاران نفر از مردم بسته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سعید جلیلی در جمع مردم گچساران در مسجد شهیدان با بیان اینکه در مناطق مختلف کشور منابع غنی بسیاری از جمله نفت وگاز وجود دارد، گفت: گنج‌های اصلی کشور جوانان از جان گذشته هستند که از جان خود در راه اسلام و انقلاب گذشتند تا امنیت و اقتدار را برای ایران به ارمغان آورند.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان امروزی هم می‌توانند همان حماسه‌ های جوانان دیروز را شکل دهند، گفت: اگر گفته می شود انقلاب شده برای این بوده که در جامعه مواردی از قبیل فقر، فساد و تبعیض نباشد تا بتوانیم در تمام امور جهش پیدا کنیم.
 
جلیلی ادامه داد: برای از بین بردن فقر در جامعه باید درگام اول با تبعیض مبارزه کرد تا بتوان فقر و فساد را از جامعه ریشه کن کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: اگر قرار شود در جامعه عده‌ای با یک زنگ تلفن هزار میلیارد تومان وام دریافت کنند به آن معنی است که هزاران نفر از مردم از یک فقره وام یک میلیون تومانی محروم می‌شوند.
 
جلیلی بیان کرد: متأسفانه اگر بانک‌ها و ادارات یک درب برای مردم و یک درب پشتی برای بقیه داشته باشند با وجود درب پشتی درب اصلی بانک بر روی هزاران نفر از مردم بسته می‌شود. باید درب پشتی‌ها را بست زیرا هر چه درب پشتی‌ها در ادارات و بانک‌ها بیشتر شده درب‌های اصلی بر روی مردم بسته شده است.
 
وی ادامه داد: مردم برای دریافت یک وام ازدواج گرفتار چند سند و ضامن هستند اما برخی با یک زنگ تلفن میلیاردها تومان وام می‌گیرند که با چنین زنگ‌هایی پولاد نظام زنگار می‌گیرد.
 
جلیلی گفت: آن گونه که رسانه ملی و سایر رسانه‌ها به موضوع ورزش می‌پردارند به مشکلات مناطق محروم پرداخته نمی‌شود.
 
وی اضافه کرد: امروز کشور به مسئولانی نیاز دارد که سربازان رفع فساد، تبعیض و فقر باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر جلیلی درباره در جلویی و پشتی بانک ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..